2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
مراحل طلاق توافقی کرج

مراحل طلاق توافقی کرج

مراحل طلاق توافقی در کرج با وکیل و بدون وکیل ، توضیح کامل و مرحله به مرحله از ثبت نام تا اخذ گواهی طلاق را به شما توضیح میدهیم...

 مراحل طلاق توافقی کرج به چه صورت است ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا تمامی مراحل طلاق توافقی در کرج را به صورت جزء به جزء با وکیل و بدون وکیل را توضیح دهیم، اما چنانچه به دنبال سریع ترین راه حل برای طلاق توافقی هستید و قصد این را دارید که زیر یک ماه پروسه طلاقتان انجام شود میتوانید به صفحه وکیل طلاق توافقی کرج سایت پارس وکیل مراجعه کنید.

 

مراحل طلاق توافقی کرج با وکیل چگونه است ؟

 

برای اینکار کافیست :

 

  • ثبت نام در سامانه ثنا برای اعلام وکالت الکترونیک
  • ارائه مدارک مورد نیاز به وکیل (عقدنامه + مدارک شناسایی + در صورت لزوم وکالت در طلاق)
  • تنظیم قرارداد با وکیل
  • اخذ حکم توسط وکیل

در داخل محدوده کرج پروسه طلاق توافقی توسط وکیل از 1 ماه تا 4 ماه بسته به وکیل متفاوت است ، این پروسه توسط وکلای پارس وکیل زیر 1 ماه انجام میشود.

 

مراحل طلاق توافقی کرج بدون وکیل

مراحل طلاق توافقی کرج بدون وکیل به این شرح است که پروسه ای حدودا 4 ماهه را طی کنید که به شرح زیر است...

 

  • ثبت نام در سامانه ثنا برای انجام تمامی پروسه های حقوقی
  • ثبت نام در سامانه تصمیم و اخذ نوبت برای جلسات مشاوره
  • اخذ نامه گواهی عدم سازش (مربوط به شورا)
  • مراجعه به دفاتر خدمات قضائی برای اخذ نوبت برای طلاق توافقی(ثبت دادخواست) که حدودا 2 ماه به طول می انجامد
  • در جلسه رسیدگی به همراه مدارک کامل به دادگاه خانواده مراجعه میکنید.
  • در جلسه رسیدگی معمولا قاضی پرونده را به داوری و شورا ارسال میکند و جلسه نهایی را تعیین میکند
  • در جلسه نهایی قاضی حکم گواهی عدم سازش (طلاق) را صادر میکند.
  • مراجعه به دفاتر طلاق به همراه گواهی عدم بارداری
  • تمام
  • اگر تمایلی به انجام این پروسه ندارید میتوانید به سایت پارس وکیل مراجعه کنید و از وکلای مجرب ما کمک بخواهید تا در مدت زمان زیر 1 ماه حکم گواهی عدم سازش را اخذ کنند.

مراحل طلاق توافقی کرج بدون وکیل 

مراحل طلاق توافقی کرج (سوالات رایج)

ثبت نام در سامانه ثنا چگونه است ؟ برای اینکار کافیست تا به دفاتر خدمات قضائی مراجعه کنید ، کارمندان این مرجع راهنمایی تان میکنند.

 

ثبت نام در سامانه تصمیم چگونه است ؟ برای اینکار باید به یک کافینت آشنا به خدمات قضائی مراجعه کنید.

 

ثبت دادخواست طلاق توافقی چگونه است ؟ برای اینکار باید به یک وکیل یا عریضه نویس مراجعه کنید تا برایتان لایحه تنظیم شود (ترجیحا وکیل) سپس آن لایحه را با خود به دفتر خدمات قضائی برده و ثبت میکنید.

 

در ادامه پس از ثبت دادخواست چه میشود ؟ پس از ثبت دادخواست جلسات رسیدگی برایتان ابلاغ میشود

 

هزینه طلاق توافقی با وکیل چقدر است ؟ هزینه طلاق توافقی با وکیل بستگی به این دارد که شخص وکیل در چه مدت زمانی پروسه طلاق شما را انجام دهد ، چنانچه ساکن البرز هستید میتوانید به صفحه وکیل در کرج سایت پارس وکیل مراجعه کنید و استعلام قیمت کنید.(مشاوره رایگان)

 

هزینه طلاق توافقی بدون وکیل چقدر است ؟ هزینه این مورد چنانچه برای اخذ وکالت در طلاق و ابراء مهریه به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید ، در سال 1402 حدودا 8 م براورد میشود.

 

چگونه وکالت در طلاق از همسرمان بگیریم ؟ برای گرفتن وکالت در طلاق (حق طلاق ) میتوانید به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه کرده به همراه همسرتان ، و از دفتردار بخواهید تا سند را برایتان تنظیم کنید ، معمولا خانم در مقابل حق طلاق مهریه خود را میبخشد.

 

حضانت در طلاق توافقی چه میشود ؟ حضانت در طلاق توافقی طبق اصول خود جلو میرود یعنی حضانت فرزندان تا سن 7 سالگی با مادر و بعد از آن پسر تا 15 و دختر تا 9 با پدر میمانند ، و بعد از آن هم خود تصمیم گیرنده هستند.

 

مهریه در طلاق توافقی چه میشود ؟ مهریه در طلاق توافقی همانطور که از اسمش پیداست توافق میشود ، ممکن است زوجین توافق کنند که علاوه بر مهریه اموال دیگری نیز مرد به زن پرداخت کند و ممکن هم هست که برعکس خانم علاوه بر بخشش مهریه مالی را نیز به آقا پرداخت کند.

 

دو وکیله بودن در طلاق توافقی چگونه است ؟ زمانی که پروسه طلاق را وکیل به عهده میگیرد ، خانم باید در جلسه آخر حاضر شود و در صورتی که تمایل به حضور نداشته باشد باید دو وکیل بر روی پرونده باشند.

 

مراحل طلاق توافقی کرج بدین شرح بود که توضیح دادیم.

 

کلام پایانی

حتما قبل از اعلام وکالت وکیل خود را از سامانه کانون وکلا احراز کنید و همچنین در نظر داشته باشید که انجام پروسه طلاق توافقی بدون وکیل ممکن است به اندازه استخدام وکیل هزینه بردار باشد.

 

سپاس

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.