2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سارا رسول زاده؛ از نجلا تا سریال قهوه ترک

سارا رسول زاده؛ از نجلا تا سریال قهوه ترک

سارا رسول زاده که با بازی در نقش نجلا بسیار معروف شد، در سریال قهوه ترک بازی متفاوتی ارائه داده است.

دوات آنلاین -سارا رسول زاده بعد از بازی در سریال نجلا به شهرت زیادی رسید و در سریال قهوه ترک در دو نقش ترانه و طنین بازی کرد. به همین بهانه کارنامه هنری او را مرور کرده ایم.

 

آغاز بازیگری سارا رسول زاده

سارا رسول زاده متولد سال 1368 است و از 8 سالگی در کانون پرورش فکر تئاتر عروسکی کار می کرد اما در دوران نوجوانی بیش از فعالیت هنری در عرصه ورزش فعالیت داشت و هندبال و شنا ورزش هایی بودن که دنبال می کرد. او در دانشگاه نیز در رشته مدریت درس خوانده تا اینکه در نهایت دوباره سراغ هنر آمد و کارش را با بازی در تئاتر شروع کرد.

 

رسول زاده در چندین برنامه تلویزیونی به عنوان مجری جلوی دوربین رفت. او درباره تجربه اجرا گفته: سارا رسول زاده در این باره گفته است: اولین روز اجرای زنده من بدترین روز زندگی‌ام بود آن روز باید یک متن دانستی علمی را از حفظ اجرا می‌کردم من با اعتماد به نفسی که از بازی در تئاتر داشتم متن را یک دور خواندم و گفتم آماده‌ام به‌محض روشن شدن دوربین تپق‌ها بود که پشت‌سرهم می‌آمد. بعد از آن اجرا از استودیوی جام‌جم تا ونک اشک ریختم و فکر کردم این پایان کارم در اجرا است. آن شب خانم آیدا کریمی مربی تئاترم در دبیرستان به من گفت که قرار نیست همه از اول خوب باشند، و همین حرف او بود که به من قوت قلب داد. من هیچ‌وقت دوره مجری‌گری یا بازی ندیدم تنها معلم من تا قبل از آشنایی با دکتر علی رفیعی همین خانم آیدا کریمی در دبیرستان بود.

 

این هنرمند در سال ۱۳۹۳  در سریال پرده‌نشین به کارگردانی بهروز شعیبی نقش هاجر را بازی کرد و اولین تجربه حرفه ای او در عرصه بازیگری به ثبت رسید.

 

رسول زاده در ادامه در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی جلوی دوربین رفت و پس از آن مدتی از این حوزه دور بود.

سارا رسول زاده در نقش نجلا موفق بود

بازی در نقش نجلا

سارا رسول زاده با نقشی به یاد ماندنی به بازیگری بازگشت. او در سریال نجلا که مجموعه ای پرطرفدار بود نقش اصلی زن یعنی خود نجلا را برعهده داشت؛ زنی پرستار و ساکن جنوب کشور که عبد عاشق او می شود و این دو با هم کشمکش های زیادی دارند.

 

رسول زاده با وجود موفقیت در نقش مجلا نتوانست در فصل دوم این سریال بازی کند و همین موضوع باعث ایجاد پرسش های زیادی شد.

سارا رسول زاده در سریال قهوه ترک در دو نقش بازی کرده است

بازی در سریال قهوه ترک

رسول زاده در سینما نیز سابقه حضور دارد و در فیلم هفت بازی کرده است اما بازی او در سریال قهوه ترک بیشتر دیده شد. او در این مجموعه در دو نقش ظاهر شد است. ترانه و طنین خواهران دوقلوی همسان هستند و او نقش هر دو خواهر را ایفا کرده است. بازی او با آنچه در نجلا دیده بودیم بسیار متفاوت است و این مجموعه نمایش خانگی در واقع محکی دیگر برای این بازیگر توانا است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.