2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال کفش قرمز چند قسمت است، خلاصه داستان و بازیگران

سریال کفش قرمز چند قسمت است، خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه را که درباره سریال کره ای کفش قرمز باید بدانید، می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال کفش قرمز از سریال هالی پرطرفدار کره ای است که در 2021 ساخته شو در چندین کشور مختلف پخش شد و توانست بینندگان زیادی پیدا کند.

 

خلاصه داستان سریال کفش قرمز

داستان سریال کفش قرمز درباره یک خانواده کره ای است هی کیونگ مادر این خانواده بعد از اینکه عشق اول خودش را دوباره می بیند خانواده اش را ترک می کند.

 

در همین اثنا پدر خانواده فوت می کند و از سویی پسر خانواده نیز بیمار است اما دختر خانواده به نام کیم جما که ترک مادر و مرگ پدر ضربه های سنگینی به او زده سرشار از خشم می شود و می خواهد از مقصران این وضعیت انتفقام بگیرد. او باور ندارد مرگ پدرش طبیعی بوده و فکر می کند شخصی پشت پرده این اتفاق تلخ است به همین دلیل سعی می کند واقعیت را کشف کند.

عکسی از سریال کره ای کفش قرمز

تعداد قسمت های سریال کفش قرمز

سریال کفش قرمز در 100 قسمت ساخته شده البته زمان قسمت های آن کوتاه و حدود نیم ساعت است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای 19 تا 20

 

بازیگران سریال کفش قرمز

در این سریال کره ای شاهد بازی چویی میونگ گیل، سو یی هیون، پارک یون جائه، شین جونگ یون، جانگ یو مین، یانگ گئوم سوک، لی سوک، کیم کانگ یونگ، جی جی یون، ها ائون جین، سونوو حائه دوک، چویی یئونگ وان و بان هی جونگ هستیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.