2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دعوت کی‌روش از شجاعی و حاج‌صفی در فهرست جدید تیم ملی
سرمربی تیم ملی رو در روی معاون وزیر ورزش

دعوت کی‌روش از شجاعی و حاج‌صفی در فهرست جدید تیم ملی

پس از صحبت‌های داورزنی بود که فدراسیون جهانی فوتبال طی نامه‌ای به مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد محرومیت این دو بازیکن توضح خواسته بود که مسئولان فوتبال کشورمان اعلام کردند این خبر صحت ندارد و کسی را از حضور در تیم ملی محروم نکرده‌اند.

دوات آنلاین- پس از حاشیه‌های فراوان درباره احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی، سرمربی تیم ملی قصد دارد از دو بازیکن ایرانی پانیونیوس برای اردوی جدید تیم ملی دعوت کند.

احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی، دو بازیکن ملی‌پوش کشورمان که چندی‌پیش در ترکیب تیم پانیونیوس یونان مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس قرار گرفتند آینده‌شان در تیم ملی فوتبال از همان زمان شرایط نامعلومی پیدا کرد ولی شنیده می‌شود قرار است بازهم به تیم ملی دعوت شوند.

چند روز قبل، محمدرضا داورزنی در صحبتی اعلام کرد این دو بازیکن از حضور در تیم ملی محروم خواهند بود و دیگر به اردوها دعوت نمی‌شوند. اظهار نظری که بازتاب زیادی در رسانه‌ها و میان فوتبالدوستان داشت و هرکسی واکنشی نسبت به آن نشان داد.

به گزارش ایلنا، پس از صحبت‌های داورزنی بود که فدراسیون جهانی فوتبال طی نامه‌ای به مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد محرومیت این دو بازیکن توضح خواسته بود که مسئولان فوتبال کشورمان اعلام کردند این خبر صحت ندارد و کسی را از حضور در تیم ملی محروم نکرده‌اند.

در همین راستا خبر می‌رسد فهرست جدید کارلوس‌ کی‌روش که قرار است به زودی منتشر شود، آماده شده و نام شجاعی و حاج‌صفی در آن به چشم می‌خورد.

باید دید در نهایت این موضوع به کجا خواهد رسید و اینکه شاهد حضور مجدد دو بازیکن ایرانی پانیونیوس در تیم ملی خواهیم بود یا نه.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.