2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال وکیل چوسان چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال وکیل چوسان چند قسمت است؛ خلاصه داستان

موضوع سریال کره ای وکیل چوسان چیست؟ این سریال در چند قسمت ساخته شده و گدام بازیگران در آن حضور دارند؟

دوات آنلاین -سریال وکیل چوسان، مجموعه کره ای تولید سال 2023 است که داستانی عاشقانه و در عین حال پر افت و خیز دارد و شما می توانید آن را از طریق شبکه نمایش خانگی دنبال کنید.

 

خلاصه داستان سریال وکیل چوسان

داستان سریال وکیل چوسان درباره مردی جوان به نام کانگ هان سو است که در دوره چوسان زندگی می کند. او والدینش را از دست داده و می خواهد انتقام مرگ آنها را از فردی که وی را مقصر می داند بگیرد به همین دلیل سراغ شغل وکالت می رود.

عکسی از سریال کره ای وکیل چوسان

کانگ هان سو در ابتدا وکیلی شرور است که پرونده سازی می کند و احساسات دیگران را به بازی می گیرد. او به تدذریج به وکیلی ماهر تبدیل می شود که محبوبیت پیدا می کند و رفتارش نیز دگرگون و حامی مردم می شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای وظیفه بعد از مدرسه

 

تعداد قسمت های سریال وکیل چوسان

این سریال کره ای را  لی هان جون و کیم سونگ هو کارگردانی کرده و در 16 قسمت ساخته اند. ظاهرا قرار نیست وکیل چوسان فصل دیگری داشته باشد.

 

بازیگران سریال وکیل چوسان

در این سریال وو دو هوان نقش اصلی را برعهده دارد. بونا، چا هاک یون، چون هو جین، سونگ گون هی، چوی هیون جین، لی گو یون، کانگ هیون اوه، لی کیو سونگ از دیگر بازیگران این مجموعه کره ای هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.