2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال آمستردام چند قسمت است؛ چه روزهایی از کجا پخش می شود

سریال آمستردام چند قسمت است؛ چه روزهایی از کجا پخش می شود

سریال آمستردام مجموعه ای با داستان جذاب است که اطلاعات کامل درباره روزهای پخش، تعداد قسمت ها، خلاصه داستان و بازیگران آن در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال آمستردام مجموعه ای جذاب و تماشایی به کارگردانی مسعود قراگزلو و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که بازیگران مطرحی در آن بازی کرده اند و می توانید این سریال را از طریق شبکه نمایش خانگی دنبال کنید.

 

خلاصه داستان سریال آمستردام

سریال آمستردام داستانی عاشقانه دارد و درباره چند دوست است که عشق مسیر زندگی شان را تغییر می دهد و اتفاقات زیادی برایشان به وقوع می پیوندد. در خلاصه داستان رسمی این سریال آمده: در بندر آمستردام ملوانانی هستند که می‌سرایند! رویاهایی را که کابوس‌شان است! در پهنه‌ آمستردام… ما یه خونواده‌ایم ، یه خونواده‌ی عادی ، با یه کسب و کار آبرومند….

عکسی از سریال آمستردام

زمان پخش سریال آمستردام

سریال آمستردام از گپلتفرم تماشخونه پخش می شود و شما هر هفته چهارشنه ها ساعت 8 شب می توانید منتظر قسمت جدید آن باشید.

عکسی از سریال آمستردام

تعداد قسمت های سریال آمستردام

بنا به اخباری که تاکنون درباره این مجموعه منتشر شده آمستردام در 30 قسمت ساخته شده و فیلمبرداری این مجموعه حدود 4 ماه طول کشیده است.

عکسی از سریال آمستردام

بازیگران سریال آمستردام

مهدی پاکدل در این سریال نقش اصلی را دارد و روشنک گرامی، رویا جاویدنیا، شهرام حقیقت دوست، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، نسیم ادبی، هنگامه قاضیانی، مجتبی پیرزاده و ارمیا قاسمی نیز در آن بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.