2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال بادکنک قرمز چند قسمت است، بازیگران و خلاصه داستان

سریال بادکنک قرمز چند قسمت است، بازیگران و خلاصه داستان

موضوع سریال کره ای بادکنک قرمز چیست؟ کدام بازیگران در آن حضور دارند و این مجموعه در چند قسمت ساخته شده است.

دوات آنلاین -سریال بادکنک قرمز یک درام تماشایی کره ای با چاشنی طنز است که وارد شبکه نمایش خانگی شده و می توانید با تماشای آن اوقات فراغت خود را پر کنید.

عکسی از سریال کره ای بادکنک قرمز

خلاصه داستان سریال بادکنک قرمز

داستان این سریال کره ای 4 شخصیت اصلی دارد، شخصیت هایی که در زندگی با ناکامی هایی مواجه بوده اند و از طرفی تلاش کرده اند به خواسته هایشان برسند. یکی از این شخصیت ها جو یون گانگ است که دوست دارد معلم شود اما در آزمون ورودی موفق نمی شود و به همین دلیل به عنوان معلم خصوصی شروع به کار می کند.

 

نفر دوم مردی به نام جی نام چول است که از خانواده ای فقیر دارد اما ازدواج او با زنی ثروتمند شرایطش را تغییر داده و حالا به عنوان مدیر شرکت پدرزنش کار می کند.

 

نفر سوم در داستان سریال بادکنک قرمز زنی به نام هان با دا است که حرفه اش طراح جواهر است. والدین او اخیرا ورشکست شده اند و اوضاع به گونه ای بوده که هان با داد قصد داشته ازدواجش را به بزند اما با اصرار نامزدش به نام گو چا وون به برگزاری عروسی رضایت می دهد اما با مادرشوهر خود مشکل دارد.

 

گو چا وون چهارمین شخصیت این مجموعه کره ای است. او که شوهر هان با دا است، بنا به خواسته والدینش در رشته پزشکی درس خوانده و حالا متخصص پوست شده است.

عکسی از سریال کره ای بادکنک قرمز

تعداد قسمت های سریال بادکنک قرمز

سریال بادکنک قرمز تولید سال 2022 است. این مجموعه کره ای در 19 قسمت ساخته شده و در شبکه نمایش خانگی ایران نیز پخش و تماشای آن برای افراد بالای 18 سال مناسب تشخیص داده شده است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای سریال دهکده ساحلی چاچاچا

 

بازیگران سریال بادکنک قرمز

جونگ بو سوک، سو جی-هه، لی بو-هی، لی سانگ وو، لی سونگ جه و هونگ سو-هیون در این سریال کره ای بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.