2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

فیلم آموزش تهیه دلمه گوجه فرنگی با نودل و پنیر

دستور پخت نوعی متفاوت از دلمه گوجه فرنگی را در این فیلم از برنامه به خانه بر می گردیم ببینید.

دوات آنلاین -دلمه گوجه فرنگی را می توانید به روشی متفاوت و دستور پخت تازه ای درست کنید. در این روش از پنیر پیتزا و نودل استفاده می شود. فیلم بالا طرز تهیه این غذا را به صورت مرحله به مرحله آموزش داده است.

 

چی لازم داریم

پیازچه…..١٥شاخه

ذرت بخارپز…….٣ قاشق غذاخوری

گوجه فرنگی……٦-٨ عدد

عصاره مرغ……١عدد

پنیر سفید صبحانه…….١٠٠ گرم

آرد سوخاری………یک لیوان

لیمو ترش…….یک عدد

نودل…….یک بسته

پنیر پیتزا یا پارمیزان……….١٠٠ گرم

نمک و فلفل……به میزان لازم

رب گوجه……..در صورت نیاز

روغن…… ٢ قاشق غذاخوری

دلمه گوجه فرنگی را چطوری با پنیر پیتزا درست کنیم

دستور پخت دلمه گوجه  با فر یا اجاق گاز

پیازچه ها را خوب شسته و کنار میگذارید تا آب اضافی آن گرفته شود. گوجه فرنگی ها را خالی کنید و محتویات درون گوجه را نگه دارید. داخل مخلوط کن پیازچه ها و محتویات داخل گوجه ها به همراه یک قاشق آب لیمو ترش را ریخته و خوب مخلوط کنید و سپس داخل یک تابه به همراه یک تا دو قاشق روغن بریزید .

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه دلمه سبزیجات رژیمی بدون گوشت

 

نودل راخرد کرده و به این ترکیب اضافه کنید. عصاره مرغ و ادویه نودل هم اضافه کنید . وقتی نودل نیم پز شد حرارت را خاموش کنید تا کمی مواد از حرارت بیفتد.

 

حال در یک کاسه پنیر سفید را با قاشق باز کرده و ذرت را بیافزایید هم بزنید. موادی که از حرارت افتاده به پنیر اضافه کنید و مخلوط کنید اگر مواد خیلی شل بود یک تا دو قاشق آرد سوخاری اضافه کنید.

 

داخل گوجه ها را از این مواد پر کنید و روی گوجه ها از ترکیب پودر سوخاری و پارمیزان بریزید. داخل فر با درجه حرارت ١٧٠ درجه سانتیگراد به مدت ٣٠ دقیقه قرار دهید. بهتر است یک ربع اول پخته روی گوجه را بپوشانید سپس در پوش را بردارید تا پنیر طلایی شود.

 

روی گاز هم می توانید این غذارا آماده کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.