2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال مترجم چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال مترجم چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

روزهای پخش سریال ایرانی مترجم، تعداد قسمت های آن و دیگر جزییات درباره این مجموعه در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال ایرانی مترجم مجموعه جدید شبکه نمایش خانگی است که داستانی پر رمز و راز دارد و شما می توانید هر هفته آن را دنبال کنید.

 

خلاصه داستان سریال مترجم

داستان سریال مترجم درباره دختری به نام غزاله است. او مترجم است و البته قمار هم می کند. برادر غزاله فوت شده و او پیامک هایی دریافت کرده با این ادعا که برادرش به قتل رسیده است. حالا غزاله می خواهد این معما را حل کند و به علت مرگ برادرش پی ببرد البته او برای یافتن جواب سوال های خود به روش های پرخطر متوسل می شود و ماجراهای زیادی رقم می خورد.

عکسی از سریال مترجم

تعداد قسمت های سریال مترجم

این سریال ایرانی توسط بهرام توکلی کارگردانی شده که پیش از این سابقه ساخت مجموعه نهنگ آبی را در نمایش خانگی داشت. مترجم در 15 قسمت ساخته شده است.

 

زمان پخش سریال مترجم

مجموعه مترجم هر هفته روزهای چهارشنبه از طریق پلتفرم نماوا پخش می شود و شما می توانید از ساعت 8 شب به تماشای آن بنشینید. یادتان باشد توصیه این است که کودکان زیر 12 سال این سریال را نبینند.

عکسی از سریال مترجم

بازیگران سریال مترجم

ابر ابر، پانته آ پناهی ها، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی، مجتبی پیرزاده، مارال بنی آدم، سولماز غنی، محمدرضا مالکی، شیدا خلیق، پادینا کیانی، شیرین اسماعیلی، سینا شفیعی، میلاد یزدانی و پردیس منوچهری بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.