2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال کره ای ازدواج ممنوعه چند قسمت است، خلاصه داستان

سریال کره ای ازدواج ممنوعه چند قسمت است، خلاصه داستان

اسامی بازیگران، تعداد قسمت ها و جزییات دیگر درباره سریال ازدواج ممنوعه در این مطلب جمع آوری شده است.

دوات آنلاین -سریال ازدواج ممنوعه یک مجموعه کمدی، عاشقانه و تاریخی ساخت کشور کره جنوبی است که وارد شبکه نمایش خانگی شده و افراد بالای 13 سال می توانند به تماشای آن بنشینند.

عکسی از سریال ازدواج ممنوعه

خلاصه داستان سریال ازدواج ممنوعه

داستان این سریال کره ای درباره یکی از پادشاهان چوسان به نام لی هیون است که غمی بزرگ در زندگی اش دارد. ماجرا به 7 سال قبل و زمانی که او هنوز ولیعهد بود بر می گردد. هیون در آن زمان همسرش را که بسیار به وی عشق می ورزید از دست داد و همین اتفاق باعث شد دستور بدهد ازدواج ممنوع شود اما او در نهایت با زنی جوان به نام یی سو رانگ آشنا می شود که ادعایی تازه دارد و می گوید روح همسر هیون هنوز هم در کاخ سلطنتی است. از اینجاست که مارجا آغاز می شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال قاشق طلایی

 

تعداد قسمت های سریال ازدواج ممنوعه

سریال ازدواج ممنوعه به کارگردانی پارک سانگ وو و جونگ هون تولید سال 2022 است و در 12 قسمت ساخته شده است. این مجموعه در ایران وارد شبکه نمایش خانگی شده است و می توانید از دیدن این مجموعه کره ای لذت ببرید.

عکسی از سریال ازدواج ممنوعه

بازیگران سریال ازدواج ممنوعه

پارک جو هیون، کیم یونگ ده، کیم وو سوک، چوی دئوک مون، جونگ بو مین، پارک سو جین، لی رانگ سئو، یانگ دونگ گون و سئو جین وون بازیگران نقش های اصلی سریال ازدواج ممنوعه هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.