2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال کارآگاه خوب چند قسمت است؛ ساعت پخش وتکرار از شبکه 5

سریال کارآگاه خوب چند قسمت است؛ ساعت پخش وتکرار از شبکه 5

سریال کارآگاه خوب، مجموعه جذاب کره ای با داستانی پلیسی است. اسامی بازیگران، تعداد قسمت ها و زمان پخش آن را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال کارآگاه خوب که شبکه 5 آن را پخش می کند برای طرفداران مجموعه های کره ای و همچنین سریال های پلیسی گزینه جذابی است تا به تماشای آن بنشینند و اوقات فراغت خود را پر کنند.

 

خلاصه داستان سریال کارآگاه خوب

سریال کارآگاه خوب به کارگردانی نم کوک در سال۲۰۲۰ در کره ‌جنوبی تولید شده است و ماجرای کارآگاهانی را روایت می‌کند که در شهر اینچئون مشغول به‌کار هستند. کانگ دو چانگ کارآگاهی است که ۱۸سال از عمر خود را صرف انجام این کار کرده است. او برای پیدا‌کردن مجرمان و حل پرونده‌ها، از تجربه و روابط شخصی‌اش استفاده می‌کند، درحالی‌که «اوه جی هیوک» کارآگاه نخبه‌ای است که ۹‌سال‌ مشغول به‌کار است، او برخلاف کانگ دو چانگ، برای حل پرونده‌ها از شواهد موجود و همچنین روانشناسی جنایتکاران استفاده می‌کند. هر دوی آنها با هم کار می‌کنند و اغلب اوقات با هم دیده می‌شوند. ولی روش‌های بررسی پرونده‌های جنایی آنها با هم متفاوت است.

عکسی از سریال کره ای کارآگاه خوب

تعداد قسمت های سریال کارآگاه خوب

سریال کارآگاه خوب در 2 فصل ساخته  شده و هر فصل آن 16 قسمت دارد البته ممکن است در شبکه 5 با تغییر زمان هر قسمت تعداد آنها نیز کمی بالا و پایین شود.

 

ساعت پخش و تکرار

این سریال کره ای هر روز ساعت 7 شب از شبکه 5 پخش می شود و اگر دوست داشتید تکرار آن را نیز تماشا کنید باید بدانید ساعت های 11 شب و یک و نیم ظهر باید پای تلویزیون بنشینید.

عکسی از سریال کره ای کارآگاه خوب

بازیگران سریال کارآگاه خوب

سون هیون جو، جانگ سونگ جو، لی الیجا، جی سونگ هاین و چا رئی هیونگ و... در کارآگاه خوب بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.