2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال عشق فراموش نشدنی چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال عشق فراموش نشدنی چند قسمت است؛ خلاصه داستان

همه آنچه درباره سریال چینی عشق فراموش نشدنی باید بدانید در این مطلب جمع آوری شده است.

دوات آنلاین -سریال عشق فرامونش نشدنی از جمله مجموعه های خانوادگی و عاشقانه چینی است که تم کمدی هم دارد. این سریال وارد شبکه نمایش خانگی شده و می توانید در اوقات فراغت به تماشای آن بنشینید.

عکسی از سریال چینی عشق فراموش نشدنی

خلاصه داستان سریال عشق فراموش نشدنی

ستان سریال عشق فراموش نشدنی درباره مردی پولدار به نام هی شیائو یان است که مدیریت شرکت هشی را برعهده دارد و از طرفی به تنهایی از پسرش نگهداری می کند. فرزند او به نام هی وی فی برای صحبت کردن مشکل دارد به همین دلیل هی شیائو یان تصمیم می گیرد از یک روانشناس کودک کمک بخواهد. این گونه است که زنی به نام کین یی یوئه وارد زندگی این پدر و پسر می شود البته هی شیائو مردی جدی و نسبت به عواطف و احساسات بی تفاوت و سرد است اما آشنایی او با کین یی ماجراهای جالبی را رقم می زند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال آنکه بر جهان حکم می راند

 

تعداد قسمت های سریال عشق فراموش نشدنی

این سریال چینی که در سال 2021 تولید شده فقط یک فصل دارد و در 24 قسمت ساخته شده است. دوبله فارسی این مجموعه در شبکه نمایش خنگی در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

عکسی از سریال چینی عشق فراموش نشدنی

بازیگران سریال عشق فراموش نشدنی

بازیگران چینی که در این سریال بازی کرده اند عبارتند از: ژمینگ وی، ییشوان هو، لنون سان، وو چن ژو، هویزی شنگ، کینگیان شی، ییجی یو و ژینتانگ ژی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.