2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال آنکه بر جهان حکم می راند چند قسمت است؛ بازیگران و خلاصه داستان

سریال آنکه بر جهان حکم می راند چند قسمت است؛ بازیگران و خلاصه داستان

همه آنچه درباره سریال چینی آنکه بر جهان حکم می راند باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -آنکه بر جهان حکم می راند، عنوان سریال چینی تولید سال 2022 است که توانسته نظر مخاطبان و منتقدان را جلب کند و شما نیز می توانید این مجموعه را از طریق شبکه نمایش خانگی دنبال کنید.

عکسی از سریال آنکه بر جهان حکم می راند

خلاصه داستان سریال آنکه بر جهان حکم می راند

سریال آنکه بر جهان حکم می راند داستانی تاریخی و عاشقانه دارد که بر اساس کتابی با عنوان بیا جهان را امتحان کنیم ساخته شده است. در این مجموعه دختر و پسری جوان به نام های بای فنگ ژی و هی فنگ ژی را می بینیم که دو شاهزاده هستند و عاشق یکدیگر می شوند البته عشق آنها در شرایطی است که جنگ درگرفته و ناامنی همه را به هراس انداخته است.

 

دو شاهزاده در آن شرایط سیاسی و اجتماعی تصمیم می گیرند کاری برای بهبود اوضاع انجام بدهند و تلاش کنند عدالت برقرار شود به همین دلیل کوشش های خود را با هویت های پنهان  شروع می کنند و حوادث گوناگونی برایشان رخ می دهد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال چینی دختر تک شاخ من

 

تعداد قسمت های سریال آنکه بر جهان حکم می راند

سریال آنکه بر جهان حکم می راند مجموعه چینی جذابی است که در آی ام دی بی نمره 8.4 را به دست آورده است. این سریال در 40 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال آنکه بر جهان حکم می راند

بازیگران سریال آنکه بر جهان حکم می راند

یانگ یانگ، ژائو لوسی، لیون لای یی، کارمن لی، تیانیانگ ژانگ، لو ژوان، فنگی ژانگ و رولین لیو بازیگران اصلی ین سریال چینی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.