2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

راه تشخیص کیست سینه چگونه است

یک پزشک متخصص زنان در این فیلم روش تشخیص کیست پستان در زنان را توضیح داده است.

دوات آنلاین -دلیل ایجاد کیست پستان نامشخص است اما تحقیقات نشان داده تشکیل این کیست ها تا حد زیادی به ژنیتک و همچنین سبک زندگی زنان بستگی دارد. یک پزشک متخصص در فیلم بالا روش تشخیص این کیست ها را توضیح داده است.

 

آیا کیست پستان خطرناک است

دکتر ماندانا اکبری، جراح متخصص زنان، زایمان و نازایی در سایت خود توضیح داده: کیست های سینه کیسه های ریزی حاوی مایع هستند که در سراسر بافت پستان پراکنده می شوند. این کیست ها سرطان زا نبوده و خطری برای فرد ندارند. تعداد کیست ها متغیر است و می تواند از یک عدد تا چندین عدد را شامل شود.

 

بیشتر بخوانید: چگونه بفهمیم مشکوک به سرطان تخمدان هستیم

 

کیست پستان در اکثر مواقع نیاز به درمان ندارد مگر در مواردی که کیست ها تعداد زیادی داشته باشند و سایز آنها بزرگ و خطرناک باشد. در این حالت نیز می توان مایعات درون کیست را تخلیه کرد تا از علائم و اندازه آنها کاسته شود.

 

این کیست ها در هر سنی ممکن است بروز کند اما معمولا زنان بالای 50 سال را درگیر می کند. البته  بیشتر در زنانی ایجاد می شود که دارای مشکلات هورمونی و عدم تعادل هورمون ها هستند. شکل کلی کیست مانند انگورهای آبدار ریزی است که در سراسر بافت پستان پخش شده اند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.