2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ایجاد 30 مرکز جامع خدمات بهزیستی در کشور

ایجاد 30 مرکز جامع خدمات بهزیستی در کشور

ارائه خدمات به‌هنگام، پیشگیرانه و توانمندسازی در دستور کار این مراکز خواهد بود. در بحث تأمین ۱۱هزار و ۳۰۰ مسکن ویژه معلولان نیز تا پایان سال ۹۷ آن را تکمیل کنیم.

دوات آنلاینرییس سازمان بهزیستی کشور با بیان آنکه نیاز به حمایت رسانه‌ها داریم تا مشکلات جامعه هدف را انتقال دهیم، گفت: در قانون احکام دائمی، بهزیستی متولی سلامت اجتماعی شده است. 

انوشیروان محسنی بندپی در نشست خبری به اورژانس اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: در بحث اورژانس اجتماعی تکلیف شده ۱۴۰ اورژانس در کشور مستقر شود که اکنون تعداد آنها به ۱۵۰ رسیده و ۳۰ مرکز جامع خدمات بهزیستی نیز راه‌اندازی خواهدشد.

بندپی در ادامه با بیان آنکه در ۳۰ شهرستان که کمترین شاخص توسعه‌یافتگی را دارند ۳۰ مرکز جامع تخصصی راه‌اندازی خواهیم کرد، گفت: ارائه خدمات به‌هنگام، پیشگیرانه و توانمندسازی در دستور کار این مراکز خواهد بود. در بحث تأمین ۱۱هزار و ۳۰۰ مسکن ویژه معلولان نیز تا پایان سال ۹۷ آن را تکمیل کنیم.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.