2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سریال آزادی مشروط چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال آزادی مشروط چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

همه اطلاعاتی که درباره زمان پخش، تعداد قسمت ها، بازیگران و داستان سریال آزادی مشروط باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال آزادی مشروط مجموعه ای طنز است که مسعود ده نمکی آن را کارگردانی کرده و برای پخش از شبکه یک تولید شده است.

 

خلاصه داستان سریال آزادی مشروط

داستان سریال آزادی مشروط به دوران کرونا مروبط می شود البته این بار طنز چاشنی داستان شده و ما در این مجموعه تلاش های کادر درمان را برای کمک به بیماران شاهد هستیم.

 

نکته جالب درباره آزادی مشروط این است که یک تیم فنی پزشکی در کنار گروه بازیگری حضور داشتند تا بتوانند تصویر را بدون خطای پزشکی بنشان بدهند.

عکسی از سریال آزادی مشروط

تعداد قسمت های سریال آزادی مشروط

طرح داستان سریال آزادی مشروط برای خود مسعود ده نمکی است اما کریم خودسیانی و شهاب عباسی فیلنامه آن را برای تولید در 30 قسمت نوشتند.

عکسی از سریال آزادی مشروط

ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

این مجموعه هر شب حدود ساعت 10 و ربع از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های یک و نیم بامداد، 8 و ربع صبح و حدود ساعت 3 بعد از ظهر خواهد بود.

عکسی از سریال آزادی مشروط

بازیگران سریال آزادی مشروط

این سریال بیش از 50 بازیگر دارد که بازیگران اصلی آن مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، شهین تسلیمی، رامین راستاد، علی‌رضا استادی، افشین سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، حسین رفیعی، سروش جمشیدی، سامان گوران، علی‌رضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، نیما شاهرخ‌شاهی، حدیثه تهرانی، هلیا امامی، کاوه سماک‌باشی، صهبا شرافتی و لیلا بوشهری هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
اهورا 1401/09/28
واقعا سریال بی مزه ایه از آقای ده نمکی همچین سریالی بعید بود
ناشناس 1401/09/22
چقدر این سریال بی مزه و خنک چرا تموم نمیشه نکنه مادام‌العمر پخش میشه ؟ حالا اگه جذاب بود یه سریال میشد ۲۰ قسنت 😐😐😐😐😐

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.