2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
چجوری میتونم پولدار شم ؟

چجوری میتونم پولدار شم ؟

چجوری میتونم پولدار شم؛ مطلبی در زمینه پیشنهاد شغلی را بخوانید.

دوات آنلاین -در این مقاله به یکی از شغل های پردآمد ایران میپردازیم قصد داریم با آشنا کردن شما با این شغل پردرآمد شما را  در انتخاب مسیرتان کمک کنیم . این مقاله در واقع معرفی یک شغل است که این روزها کمبود نیروی کار  در این شغل به شدت احساس میشود .

 

شغل های پر درآمد در ایران

یکی از شغل های پر درآمد در ایران شغل هایی در حوزه های حرارتی و برودتی میباشد . شغل هایی مثل نصب ، راه اندازی و تعمیر پکیج و کولر گازی . هر چند این به کار به سواد و  مهارت بالایی احتیاج دارد . برای شروع این کار باید حتما آموزش های مربوطه را در آموزشگاه های  مربوطه گذراند و برای کسب تجربه در این زمینه باید از شاگردی کردن خجالت نکشیم و در کنار یک استاد کار  کسب تجربه کنیم .

 

چجوری میتونم پولدار بشم ؟

این سوالی است که من بارها و بارها از خودم پرسیدم و دربارش تحقیق کردم . اولین نکته در پولدار شدن این است  که برای چی میخوام پولدار بشم یا برای چی باید پولدار بشم ، این سوال رو از خودتون پرسیدید ؟ یه بار به این سوال ها تو ذهن  خودتون جواب بدید . جواب این سوال خیلی مهمه ؟ برای پولدار شدن نباید فقط در پی پولدار شدن باشیم باید بدانیم برای پول دار شدن باید ذهن پولدار داشته داشته باشیم و یا لااقل  ذهنمان را پولدار تربیت کنیم . با افکارمان ، رفتارمان و منشمان پولدارانه رفتار کنیم .

 

با این کار ضمیر ناخودآگاه خودمون رو برای پولدار شدن و ثروتمند شدن آماده میکنیم . لازمه ی پولدار شدن داشتن مهارت و شغل مناسبه  تعمیرات پکیج و آبگرمکن ، تعمیرات کولر گازی و اسپیلت یکی نصب راه اندازی لوازم گازسوز یکی از مهارت های پرسود و کم هزینه میباشد .

 

بعداز اینکه بر اساس علاقمون شغلی رو انتخاب کردیم آموزش های لازم را میبینیم و در راستای شغلمان هر روز تلاش میکنیم تا کارمان را ارتقا  دهیم . بنا بر این در هر شغلی که هستیم باید به روز باشیم این طوری هم میتونیم پولدار باشیم و هم میتونیم پولدار بمونیم .

 

سوال هایی که میدونم هممون باهاش درگیر هستیم

کارهای مناسب برای نوجوانان چگونه مشاغلی هستند ؟

نوجوانان در این برهه از زمان به کارهای راحت با درآمد بالا گرایش پیدا میکنند . اما باید بدانند نه یک شبه میشود پولدار شد و نه میشود بدون  تلاش و بدون فکر و برنامه به چیزی رسید . اما راه های زیادی است تا با استفاده از فکر و اندیشه با استفاده از استراتژی های خاص بهترین انتخاب ها  انجام دهیم و بهترین شغل  را انتخاب کنیم . یکی از شغل ها تعمیرات میباشد . خصوصا تعمیرات لوازم گاز سوز و در کل موارد زیر مجموعه ی رشته های  برودتی و حرارتی .این مشاغل هم از بازار کار بسیار بسیار عالی برخودار هستند و همچنین همیشه و همه روزه به علت داشتن کار جذب نیرو هم دارند .

 

چه رشته ای انتخاب کنم ؟

در تاسیسات ساختمانی رشته هایی وجود دارد در زمینه های حرارتی و برودتی .اگر علاقه به کار های فنی در خصوص تعمیرات لوازم های گرمایش و  سرمایش دارید ؟ مانند تعمیرات لوازم گازسوز تعمیر پکیج و آبگرمکن و حتی تعمیرات انواع کولر گازی ، این بهترین رشته پرسود و پر درآمد در ایران میباشد .

 

به این علت که همیشه بازار کار زنده و پرتکاپویی دارند .به این علت همانطور که گفتیم دو امر مهم در ساخت و ساز و مدرنینگ خانه ها و شهر سازی یکی گزینه ی آسایش و آرامش است که بسته به مهمترین مایه ی حیاط میباشد آب است . که هم گرم شدن آن برای انسان ها به شدت ضروری و است و هم استفاده آن در گرمایش منزل و نیز تهویه ی مطبوع محل زندگی و محیط کار ، ازین رو هم شغل به نسبت راحتی به حساب می آید و هم درآمد عالی دارد .

 

کجا دنبال کار بگردم ؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در راه کاریابی ها باشید یا روزنامه ها را ورق بزنید و در آخر هیچ نتیجه ای نداشته باشد نه شغلی پیدا کردید و نه شغلی  انتخاب کردید . بهترین جایی که میتونید به دنبال کار بگردید درونتان است . کار و شغل را ایجاد کنید . بگردید و درون خودتان ببنید به چه چیزی نیاز دارید ؟

 

آیا پول به تنهایی خواسته ی شماست یا اینکه در راستای کار و همنوع دوستی نیز میخواهید اقداماتی انجام دهید . تعمیرات پکیج و این دسته از مشاغل کارهایی که میتوان به کمک علم و دانش و با دست های خودمان آرامش را به انسان ها هدیه و با این کارمان نه تنها به درآمد بالا رسیدیم بلکه یک خانه را گرم کردیم و آسایش  را برای  عده ای به ارمغان آوردیم در نتیجه به راحتی انرژی های خوب حول محور ما میگردند و همیشه حال خوبی را تجریه خواهیم کرد .

 

معرفی مشاغل تاسیساتی

کارهایی نظیر تعمیرات ، نصب و راه اندازی لوازم خانگی و صنعتی در مجوعه ی مشاغل تاسیساتی قرار میگیرند .  تعمیرات پکیج نیز تاسیسات محسوب میشود .

 

به کسی که پکیج و کولر گازی تعمیر میکند تکنسین میگویند . تاسیسات به معنی راه اندازی میباشد . هم پکیج و هم کولر گازی هردو از نصب و تعمیر و سرویس سالیانه برخوردار هستند . لوله کشی های توکار کولرگازی ها برای و لوله کشی های پکیج نیز از مشاغل تاسیساتی محسوب میشوند .

 

کارهای سخت و زیان آور دنیا

تعمیرات پکیج به مرور زمان و با اومدن تجهیزات و به روز شدن ابزار کار جزء کارهای سخت و زیان آور محسو.ب نمیشوند . قطعا با رعایت اصول درست کاری و رعایت ایمنی سلامت خود را در هرکاری تضمین میکنید .

روشی برای پولدار شدن

جذب نیروی کار در مجموعه ی بزرگ کیاسرویس

اگر تجربه کار در این زمینه ها را دارید و دوره های مربوطه را نیز گذرانده اید و مدرک مورد نیاز جهت کار در نمایندگی های مجاز را اخذ کرده اید با افتخار میتوانم این نوید  را به شما بدهم که میتوانید برای همکاری و کار در خصوص نصب و تعمیر و سرویس انواع پکیج های دیواری و آبگرمکن و نصب و تعمیر سرویس انواع کولر گازی و اسپیلت  میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید و کار پرسود و پردآمد خودتان را شروع کنید . 09126641574 و تلفن تماس دفتر 02634711670

 

برای بهترین بودن بهترین ها را انتخاب کنید . گروه بزرگ فنی مهندسی کیاسرویس

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
حسینی 1401/07/18
چقدر خوب بود این مطلب پسر من دقیقا دنبال انتخاب رشته بود خیلی کمک کردید ممنون

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.