2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
واردات برنج درفصل برداشت ممنوع

واردات برنج درفصل برداشت ممنوع

در طی جلساتی با رییس کارگروه تنظیم بازار و مسئولان وزارت کشاورزی برای حمایت از تولید داخلی واردات برنج در فصل برداشت ممنوع شد.

دوات آنلاین-سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،گفت: در طی جلساتی با رییس کارگروه تنظیم بازار و مسئولان وزارت کشاورزی برای حمایت از تولید داخلی واردات برنج در فصل برداشت ممنوع شد.

علی محمد شاعری درباره واردات برنج در فصل برداشت،گفت: طی جلسات متعدد که با رییس کارگروه تنظیم بازار (محمد شریعتمداری، معاون رییس جمهور) مسئولان وزارت کشاورزی امروز هفدهم  مرداد  ماه  برگزار کردیم، مقرر شد برای حمایت از  تولید داخلی واردات  برنج در فصل  برداشت ممنوع شود.

نماینده مردم بهشهر،نکا،گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت با هدف افزایش انگیزه کشاورز جهت تولید و حمایت   از  تولید  داخلی عملیاتی شد،تصریح کرد: لازم به ذکر است درتیرماه  سال جاری گارگروه تنظیم  بازار طی مصوبه ای واردات برنج در فصل  برداشت  را آزاد کرده بود که با پیگیری های اینجانب و طی برگزار جلسه ای با مسئولان ذی ربط، آزادی واردات برنج در فصل برداشت ممنوع شد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع  طبیعی مجلس، یادآورشد: ممنوعیت واردات برنج  در فصل برداشت، گام مثبت دولت و مجلس جهت حمایت برنج کاران و  تولید داخلی  به شمار می آید.

منبع: خانه ملت

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.