2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال اولین انتخاب چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه نسیم

سریال اولین انتخاب چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه نسیم

سریال طنز اولین انتخاب تولید چه سالی است و داستان آن چیست؟ این مجموعه کمدی در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال اولین انتخاب مجموعه ای طنز است که مهدی صباغ زاده آن را کارگردانی کرده و اولین بار از شبکه 5 پخش شده است. حالا شبکه نسیم تکرار این سریال کمدی را روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال اولین انتخاب

سریال اولین انتخاب داستان ساده ای دارد و ماننده بسیاری از مجموعه های طنز یک اتفاق معمولی سرمنشاء ماجراهای بزرگ می شود. شخصیت اصلی این سریال پسری به اسم مسعود است که قصد ازدواج دارد و سراغ خانواده ای پزشک می رود اما اوضاع آن طور که باید و شاید جلو نمی رود و یک خواستگاری ساده به دلیل اتفاقاتی پیش بینی نشده به حادثه ای بزرگ و ماجرایی عجیب تبدیل می شود.

عکسی از سریال اولین انتخاب

تعداد قسمت های سریال اولین انتخاب

این سریال کمدی در سال 1392 تولید شده و 36 قسمت دارد که هر قسمت آن حدود 40 دقیقه است. با تماشای آن اوقات خوش و مفرحی خواهید داشت.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه نسیم

سریال اولین انتخاب هر شب ساعت 7 از شبکه نسیم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 6 صبح، 10 صبح و 4 بعد از ظهر خواهد بود.

عکسی از سریال اولین انتخاب

بازیگران سریال اولین انتخاب

اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، افشین هاشمی، سارا خویینی‌ها، مریم امیرجلالی، زهیر یاری، رامتین خداپناهی، سحر آربین، معصومه بافنده، مصطفی طاری، کاظم افرندنیا، محمدعلی جناب، گیتی معینی، مجتبی طهماسبی، سعید پیردوست و اکبر معززی در این مجموعه کمدی بازی کرده اند.

 

بد نیست بدانید مجید مظفری و لاله اسکندی در چهاردهمین جشن حافظ به خاطر بازی در اولین انتخاب نامزد دریافت بهترین کمدین های زن و مرد شند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/08/11
خدا وکیلی اینم شد سریال از این بی‌مزه تر خودش. چطور بعضی هنر پیشه های خوب در این سریال آبکی بازی کردن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.