2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال جناب عالی چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از شبکه نسیم

سریال جناب عالی چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از شبکه نسیم

داستان سریال جناب عالی، تعداد قسمت ها، بازیگران و ساعت پخش آن را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال جناب عالی مجموعه ای طنز است که شبکه نسیم آن را برای پخش در نوروز سال 1401 ساخته است. جزییات کامل درباره این سریال در ادامه آمده است.

 

خلاصه داستان سریال جناب عالی

داستان این سریال درباره معضل بیکاری و اشکالات سیستم اداری است و با نگاهی طنز به بررسی این موضوعات پرداخته است. در جناب عالی جوانی تحصیل کرده و جویای کار را می بینیم که با قرار گرفتن در شرایط خاص اجتماعی در معرض انتخاب و آزمونی سخت قرار می گیرد.

عکسی از سریال جناب عالی

تعداد قسمت های سریال جناب عالی

سریال جناب عالی به تهیه کنندگی مصطفی رضوانی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی، در واقع اولین سریالی است که شبکه نسیم به صورت مستقل ساخته و عادل تبریزی آن را کارگردانی کرده است.

 

تبریزی پیش از این اولین فیلم سینمایی خود با عنوان گیج‌گاه را ساخته بود و جناب عالی اولین سریال او محسوب می شود که در 13 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال جناب عالی

ساعت پخش و تکرار از شبکه نسیم

سریال جناب عالی هر شب ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود البته ساعت های تکرار آن هنوز اعلام نشده است.

عکسی از سریال جناب عالی

بازیگران سریال جناب عالی

امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، محمد الهی، بیتا سحرخیز و منوچهر آذری در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.