2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ترس انگلیسی ها از 5 بازیکن ایرانی در جام جهانی

ترس انگلیسی ها از 5 بازیکن ایرانی در جام جهانی

دیلی میل معتقد است علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس و مهدی طارمی می توانند در جام جهانی برای تیم ملی انگلیس خطرساز شوند.

دوات آنلاین -با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات جام‌جهانی، تیم‌های هم‌گروه روی یکدیگر تمرکز بیشتری می‌کنند که ایران و انگلستان هم از این قاعده مستثنی نیستند. همانطور که رسانه‌های ما در طول روز انبوهی از مطالب را در مورد تیم ملی انگلستان منتشر می‌کنند، در رسانه‌های آن کشور هم مطالب مشابهی به انتشار می‌رسد.

 

خطرناک های ایران در جام جهانی

به نوشته همشهری، در یکی از تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در دیلی میل، به نام 5بازیکن ایرانی اشاره شده که به قول آنها ترسناک هستند و بازیکنان انگلیس باید خیلی جدی به آنها فکر کنند. این 5 نفر عبارتند از: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس و مهدی طارمی. انتخاب‌های بدی نیستند و قدوس هم به‌خاطر بازی در انگلستان بیشتر معرف حضور این رسانه بوده است. با این حال دست‌کم جای خالی یک بازیکن در این فهرست به چشم می‌خورد و او سردار آزمون است.

 

سردار آزمون حتی اگر این روزها در بهترین فرم بازی‌اش نباشد، میانگین گلزنی بسیار چشمگیری در تیم ملی دارد. او هم‌اکنون با 37گل در رده پنجم برترین گلزنان تاریخ تیم ملی ایران قرار گرفته است. سردار این گل‌ها را در تنها 57بازی به ثمر رسانده که میانگین تقریبا 65صدم گل در هر بازی را نشان می‌دهد. معدل گلزنی سردار به شکل محسوسی از میانگین گلزنی مهدی طارمی (47صدم) بهتر است، هرچند طارمی به‌خاطر فرم مطلوبش در 2 سال گذشته بیشتر به چشم رسانه‌های خارجی می‌آید. در عین حال اما ممکن است سورپرایز بزرگ تیم ملی ایران برابر انگلستان همین سردار آزمون باشد؛ بازیکنی که می‌گویند از او نمی‌ترسند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.