2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزهای خوب برای پیروز؛ توله یوزپلنگ ایرانی

روزهای خوب برای پیروز؛ توله یوزپلنگ ایرانی

پیروز وزن گرفته و بیشتر از قبل در طبیعت بازیگوشی می کند. او روزهای خوبی را می گذراند.

دوات آنلاین -پیروز، توله یوزپلنگ ایرانی بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سخت حالا به تدریج قوی و قوی تر می شود و آماده است تا قدرتش را به همه نشان بدهد.

 

آن طور که علیرضا شهرداری، پرستار پیروز خبر داده این یوز دوست داشتنی حالا به وزن 5 کیلو و 16 گرم و این یعنی مشکل اولیه ای که داشت و زنش افزایش نمی یافت برطرف شده است. اضافه نشدن وزن این توله یوزپلنگ یکی از نگرانی ها بود که از مشکلات گوارشی و تغذیه ای این حیوان ناشی می شد و ممکن بود سلامت و جان خود را تهدید کند.

 

علیرضا شهرداری همچنین خبر داده مدت زمانی که پیروز در فضای طبیعی مشغول جست‌و‌خیز و فعالیت است، بیشتر شده است و در واقع او به تدریج برای زندگی طبیعی خودش آماده می شود.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
بهروز طلبی 1401/06/23
سلام.جناب آقای شهردار واقعا دستتون درد نکنه که با این کمبود ها مثل یک پدر واسه رفاه فرزندش زحمت میکشه.ممنونم آقای شهردار
فاطی 1401/06/23
علیرضای عزیز چقدر خوبه که شمارو داریم ،یک انسان واقعی که هم به طبیعت کمک میکنه و هم در این وانفسای سیاه زندگی حال مارو خوب میکنه،هر وقت دلم میگیره نگاه کردن به پیروز خون تازه ای در رگهایم جاری میکنه شما هم پیروز باشید
ناشناس 1401/06/22
سپاس برادر بزرگوار
مریم 1401/06/22
سلام به همه هموطنان عزیزم علی الخصوص جناب آقای شهرداری، درود بر شرف شما ای بزرگوار که با تلاش شبانه روزی گامی در جهت حفظ این گونه در حال انقراض برداشتید، برای شما و خانواده محترمتان که صبوری کرده و با تحمل دوری ها نقش بسزایی در این میان داشتند آرزوی سلامتی و شادکامی دارم. به امید روزهای خوب برای همه شما خدمتگزاران این مرزو بوم کهن.
ناشناس 1401/06/22
دست مریضا آقای شهرداری عزیزاول خدا و بعد شما که این جیگردون و به سلامت از پل نابودی گزروتدید.الهی قربونش برم بزرگ و قوی بشه و سلامت .و همیشه تارزان زندگیشو یادش نره علیرضای عزیز متشکریم .لحظه لحظه دنبال میکنم اخبار پیروز عزیزو دوست داشتنی رو سپاس که حال دلمون و خوب میکنید و خبر میزارید .انشالله به زودی به مرحله لقا برسید و هزاران پیروز به دستان پر توان شما و همکاراتون تو طبیعت بدرخشن و مردم هم حمایت کنن از این گونه های نایاب و زیبا .خدا کنه فرهنگ اجتماع در این زمینه و هر زمینه ی دیگه اینقدر بالا بره که دیگه از این اتفاقای دلخراش نیفته برای این زبون بسته هایی که طبیعت شون رو اشغال کردیم .در پناه حق باشید
قدرت الله 1401/06/22
ای خدا چقدر نازه خداراشکر بقول دوستمون فیل ازش تهیه کنید بگذارین تا ببینیم موفق باشین باتشکرازنگهداریتون
ناشناس 1401/06/22
فقط خواستم یه تشکر بکنم و اینکه لطفا نزارید زیاد دستی بشه چون در طبیعت بیرون نمیتواند از خود محافظت کند با سپاس
Mohsenmafi 1401/06/22
توروخدایه فیلم ازش پخش کنید ما که دلمون آب شد واسه این
سید مظهر 1401/06/22
نان پدر وشیر مادر حلالت
حسین 1401/06/22
خدا خیرتون بده و سالم باشید ایکاش امکانات و بودجه زیادتری در اختیار شما بزرگواران بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.