2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طرز تهیه سمبوسه مرغ با پنیر

طرز تهیه سمبوسه مرغ با پنیر

سمبوسه مرغ را چطور بپزیم؟ دستور پخت و فوت و فن ها را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سمبوسه مرغ را هم می توانید با خمیر یوفکا درست کنید و هم اینکه به جای آن نان لواش استفاده کنید. به هر حال این موضوع به سلیقه خودتان بستگی دارد.

 

مواد لازم برای سمبوسه مرغ

برای درست کردن این غذای خوشمزه که برای شام بسیار عالی است به سینه مرغ، پنیز پارمیزان، خامه ترش، نمک و فلفل و خمیر یوفکا یا نان لواش احتیاج دارید.

 

میزان این مواد کاملا به این موضوع بستگی دارد که چند تا سمبوسه می خواهید درست کنید. یادتان باشد بعضی ها از انواع سبزی هم داخل آن استفاده می کنند. مثلا ترکیب پیاز و جعفری خیلی عالی می شود.  

طرز تهیه و دستور پخت سمبوسه مرغ چگونه است

دستور پخت سمبوسه مرغ

کار شما برای درست کردن این غذا خیلی راحت است. در وله اول مرغ را ریش ریش کنید. بعد پنیر، نمک، فلفل و خامه ترش را اضافه کنید. اگر می خواهید از پیاز و جعفری استفاده کنید هم وقت اضافه کردنش الان است.

 

فیلم: آموزش کامل پخت سمبوسه پیتزایی

 

حالا مواد را لای خمیر یا نان لواش بپیچید و اگر فر دارید آن را ۲۰ دقیقه با درجه حرارت ۲۰۰ درجه سانتیگراد بگذارید. اگر هم فر ندارید سمبوسه ها را سرخ کنیدو طبیعی است که اگر از روغن زیاد استفاده کنید خیلی بهتر است اما با روغن کم هم می شود این کار را انجام داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.