2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مصیبت مزارع ماری‌جوانا برای جنگل‌های آمریکا

مصیبت مزارع ماری‌جوانا برای جنگل‌های آمریکا

بیش از 90 درصد از کشت غیرقانونی ماری جوانای آمریکا در جنگل ها و املاک خصوصی ایالت کالیفرنیا صورت می گیرد. این در حالی است که کشت و فروش عمده این گیاه مخدر از سال آینده در این ایالت قانونی خواهد شد.

دوات آنلاینآلودگی ناشی از کاربرد سموم ممنوع در مزارع غیرقانونی ماری جوانا در جنگل های ملی ایالت کالیفرنیای آمریکا به حدی رسیده که تنها لمس گیاهان، ماموران را راهی بیمارستان کرده است.

در حالی که حجم استفاده از سموم و کودهای ممنوعه در جنگل ها بسیار فراتر از مقدار تخمینی در سال 2014 رفته، مقام های محیط زیستی آمریکا این فعالیت ها را موجب تهدید جنگل های کالیفرنیا می دانند.

به گزارش رویترز، بیش از 90 درصد از کشت غیرقانونی ماری جوانای آمریکا در جنگل ها و املاک خصوصی ایالت کالیفرنیا صورت می گیرد. این در حالی است که کشت و فروش عمده این گیاه مخدر از سال آینده در این ایالت قانونی خواهد شد.

براساس تخمین اداره خدمات جنگل و دیگر ادارات ایالات متحده، در مقایسه با آمار مربوط به سال 2013، استفاده از کودهای جامد در جنگل های این ایالت آمریکا 41 برابر و سموم مایع 80 برابر شده است.

تماس با این سموم تاکنون 7 نفر را راهی بیمارستان کرده که علائمی نظیر جوش روی پوست و مشکلات تنفسی داشته اند.

به گفته مقام های ایالتی، سم زدایی از مزارع غیرقانونی ماری جوانا فقط در ایالت کالیفرنیا بیش از 100 میلیون دلار هزینه دربر خواهد داشت.

فروش و استفاده دارویی از ماری جوانا در 25 ایالت آمریکا چندین دهه است که مجاز بوده، اما مصرف و فروش غیردارویی از 8 ایالت از این کشور در سال های اخیر مجاز شده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.