2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
تهدید کارشناس برنامه تلویزیونی برای ازدواج با زن عاشق

تهدید کارشناس برنامه تلویزیونی برای ازدواج با زن عاشق

زن میانسال بعد از شنیدن جواب رد از کارشناس برنامه های تلویزیونی بارها او را تهدید کرده و حتی فرزند وی را ربوده است.

دوات آنلاین -کارشناس برنامه تلویزیونی مدعی شد زنی میانسال او را تهدید کرده است، در صورتی که با وی ازدواج نکند، مرتکب قتل خواهدشد.

 

روزنامه جوان نوشت، صبح دیروز مردی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از زن میانسالی به اتهام تهدید به قتل و اسیدپاشی روی خودرواش شکایت کرد.

 

پیشنهاد ازدواج

شاکی در توضیح ماجرا گفت: چندی قبل با خودروی پرایدم در یکی از خیابان های تهران در حال رانندگی بودم که زن میانسالی دست تکان داد و از من خواست تا مسیری او را برسانم. من او را سوار کردم و به راه افتادم و از آنجایی که چهره شناخته ای هستم و به عنوان کارشناس در برخی برنامه های تلویزیون حضور دارم، آن زن مرا شناخت و سر صحبت را با من باز کرد. او گفت که زن پولدار و خیری است و کارهای خیر زیادی انجام داده است و از من خواست در کارهای خیر با او همکاری کنم و اگر فردی را می شناسم که نیاز به کمک دارد، به او معرفی کنم.

 

 

به هر حال همین موضوع باعث شد ما با هم ارتباط تلفنی داشته باشیم تا اینکه روزی مرا به رستورانی دعوت کرد و قرار شد درباره انجام کارهای خیر با هم حرف بزنیم. ساعتی باهم حرف زدیم و در پایان پیشنهاد داد با او ازدواج کنم. او گفت شوهر ندارد و حاضر است من او را به عقد موقت خود در آورم، اما من زن و فرزند دارم و از طرفی هم به خاطر حفظ آبروو زندگی ام قبول نکردم، فکر می کردم حرفهای مرا قبول کند و اصراری به ازدواج با من نداشته باشد اما اشتباه فکر می کردم. این ابتدای گرفتاری من در دام آن زن بود.

 

شروع تهدیدها

شاکی ادامه داد: او ابتدا چند روزی اصرار کرد اما وقتی با جواب رد من روبه رو شد، شروع به تهدید کرد که اگر با او ازدواج نکنم، اتفاق بدی برای من رخ می دهد. من به تهدیدهای او توجهی نکردم که مدتی بعد فردی روی دو خودروی سواری که داشتم مایع اسیدی پاشید و بعد فهمیدم زن میانسال او را اجیر کرده است. او حتی به من تلفن زد و گفت این اولین تهدید است و تهدیدهای بعد جدی تر و خطرناک تر است. یک بار هم او دو نفر را اجیر کرده بود و فرزندم را از جلو مدرسه اش ربوده و با خودرویی ساعتی داخل خیابان چرخانده بودند آنها پس از اینکه فرزندم را رها کرده بودند. عکسش را برای من فرستادند و تهدید کردند اگر به خواسته های آن زن توجهی نکنم، بار بعدی برای فرزندم اتفاقی تلخ رخ می دهد.

 

من از آبرویم می ترسیدم و نمی خواستم خانواده ام از ماجرا باخبر شوند و به همین خاطر در مقابل تهدیدهای او سکوت می کردم و شکایت نمی کردم. چون زمانی که با او در رستوران جلسه ای داشتم مردی را اجیر کرده بود و از ما فیلم و عکس گرفته و حتی صدای مرا هم ضبط کرده بود و می گفت اگر به پلیس شکایت کنم، عکس ها و فیلم ها را برای خانواده ام می فرستد و بعد هم در فضای مجازی منتشر می کند.

 

وی در پایان گفت: تهدیدهای زن میانسال ادامه دارد و هنوز هم اصرار می کند با او ازدواج کنم و حتی این اواخر مردی را اجیر کرده بود که دائم برای من پیامک های تهدیدآمیز می فرستاد و یکبار هم چند مرد مرا به شدت کتک زدند که فهمیدم از سوی همان زن اجیر شده اند، من باز هم از ترس آبرویم سکوت می کردم و حتی به پزشکی قانونی هم نرفتم تا اینکه برادرم متوجه شد و وقتی اصرار کرد ماجرا را برای او توضیح دادم و او هم مرا تشویق کرد به دادسرای امور جنایی تهران بیایم و از آن زن شکایت کنم و الان درخواست کمک دارم.

 

با طرح این شکایت، پرونده برای بررسی به دستور قاضی محمد امین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

همچنین بازپرس پرونده زن میانسال را برای تحقیق به دادسرا احضار کرد تا زوایایی پنهان این حادثه بر ملا شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.