2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال قلب خونین چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال قلب خونین چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال کره ای قلب خونین داستانی تاریخی و عاشقانه دارد که می توانید آن را از طریق شبکه های نمایش خانگی تماشا کنید.

دوات آنلاین -سریال قلب خونین مجموعه ای ساخت کشور کره جنوبی است که در سال 2022 تولید شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و در ایران نیز وارد شبکه نمایش خانگی شده و افراد بالای 12 سال می توانند آن را تماشا کنند.

عکسی از سریال قلب خونین

موضوع سریال قلب خونین

داستان سریال قلب خونین درباره لی تائه است. او بزرگترین پسر پادشاه سان جونگ  است که پس از یک کودتا و شورش، به پادشاهی می رسد و جانشین پدرش می شود.

 

لی تائه فکر می کند که برای اینکه به خواسته های خود برسد می تواند دست به هر کاری بزند و هر رفتاری را توجیه کند. او در عمل تحت تاثیر پارک گیون قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال کیمیای روح

 

تعداد قسمت های سریال قلب خونین

این سریال کره ای تولید سال 2022 به کارگردانی یو یونگ اون در 16 قسمت ساخته شده است و فعلا از فصل دوم آن خبری نیست و به نظر نمی رسد عوامل این مجموعه قصد داشته باشند آن را ادامه بدهند.

عکسی از سریال قلب خونین

بازیگران سریال قلب خونین

در سریال قلب خونین دو بازیگر نقش لی تائه را برعهده دارند. پارک جی یون دوران جوانی این شخصیت را بازی کرده و لی جون نیز حال حاضر این نقش را ایفا کرده است. همچنین  کانگ هانا در نقش یو جونگ ظاهر شده و  جانگ هیوک نقش پارک گیون را برعهده دارد.

 

هئو سانگ تائه و یانگ گو کیم دو بازیگر اصلی دیگر این سریال کره ای هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.