2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
شگرد غیراخلاقی مرد جوان برای امتحان کردن شوهر

شگرد غیراخلاقی مرد جوان برای امتحان کردن شوهر

مرد جوان با نامی غریبه برای همسرش پیام می‌فرستاد اما عاقبت دستش رو شد و کار به دادگاه خانواده کشید.

دوات آنلاین -وقتی سهند با یک صفحه ناشناس، همسرش را امتحان کرد، کارش به دادگاه خانواده تهران کشید. ترانه وقتی در جریان این ماجرا قرار گرفت، دیگر نتوانست تحمل کند و تصمیم گرفت برای همیشه از شوهرش جدا شود.

 

از عشق تا جدایی

تپش جام جم نوشت: او وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی‌اش گفت: سه سال پیش با سهند ازدواج کردم. در این مدت اختلافی با هم نداشتیم. ما عاشق هم بودیم و همیشه و همه جا با هم می‌رفتیم. من بدون سهند هیچ کجا نمی‌رفتم و همیشه با او در ارتباط بودم. نمی‌دانم چرا و چه شد که به من مشکوک شد. چون از چند وقت پیش یک صفحه ناشناس شروع کرد به پیام دادن به من در اینستاگرام. درخواست می‌داد مرا دنبال کند.

 

من به درخواستش اهمیتی نمی‌دادم. آنقدر اصرار کرد که یک بار جوابش را دادم و گفتم من شوهر دارم، به من پیام نفرست ولی او بیخیال نمی‌شد. حتی یک شب موضوع را به سهند گفتم و او خودش را خیلی بی‌اهمیت نشان داد و عکس‌العمل خاصی نداشت. آن فرد ناشناس همچنان به من پیام می‌داد و از من می‌خواست به دیدارش بروم. دیگر از دستش خسته شده بودم.

 

چند بار او را بلاک کردم، ولی باز هم با یک صفحه دیگر به من پیام می‌داد. جوری بود که دلم می‌خواست بروم و از دستش شکایت کنم. تا این‌که چند روز پیش چیزی را متوجه شدم که باورم نمی‌شد. در گوشی سهند به صورت اتفاقی متوجه شدم این فرد ناشناس همان سهند است  به مرتب به من پیام می‌فرستد. خیلی شوکه شدم. باورم نمی‌شد. وقتی موضوع را به خودش گفتم، انکار نکرد.

 

می‌گفت می‌خواسته با من شوخی کند. ولی مگر می‌شود آدم با همسرش چنین شوخی‌ای کند. او در این مدت داشت من را آزار می‌داد. فکر می‌کنم می‌خواست مرا امتحان کند. در صورتی که من هیچ کاری نکردم که باعث شک او شود. از وقتی این موضوع را متوجه شده‌ام، دیگر نمی‌توانم در کنار این مرد زندگی کنم. به او اعتماد ندارم و دیگر عاشقش نیستم. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم.

 

می خواستم شوخی کنم

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من فقط با همسرم شوخی کردم. یک صفحه ناشناس ساختم و به او پیام دادم. می‌دانستم جواب نمی‌دهد. فقط می‌خواستم با او شوخی کنم. من به همسرم اعتماد دارم. این صفحه را هم برای امتحان کردن او نساختم. می‌خواستم یک شوخی با او کنم. ولی او این موضوع را بزرگ و پیشنهاد جدایی و طلاق را مطرح کرده است.

 

فکر می‌کنم او این موضوع را بهانه کرده تا از من جدا شود. برای همین من هم دیگر نمی‌خواهم در کنار این زن زندگی کنم. 

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست در فرصت پیش آمده با یک مشاوره خانواده مشورت کنند تا شاید مشکل و اختلافشان حل شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.