2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فینال سخت در فصل سوم عصر جدید، چه کسی قهرمان می شود

فینال سخت در فصل سوم عصر جدید، چه کسی قهرمان می شود

فینال فصل سوم عصر جدید واقعا سخت و دشوار است. کدام یک از 6 استعداد برتر در نهایت به مقام قهرمانی دست خواهد یافت؟

دوات آنلاین -شاهد حلاج- فینالیست های فصل سوم عصر جدید هم مشخص شدند، فصلی که کمی کوتاه‌تر از دو فصل قبلی بود اما استعدادهایی که در آن حضور یافتند همگی پرتوان و هنرمند بودند. از احسان یاسین و علی طولابی تا ساینا شیخی و سه استعداد دیگر.

 

فینال این فصل عصر جدید کمی دشوارتر از قبل است زیرا این بار 6 اجرا به مرحله پایانی راه یافته اند و طبیعتا اضافه شدن یک اجرا رقابت را تنگاتنگ تر خواهد کرد. از سویی این بار فینال ویژگی های منحصر به فردی دارد.

 

احسان یاسین و علی طولابی در فینال عصر جدید

این نخستین بار است که دو خواننده به فینال عصر جدید راه پیدا می کنند. هر چند سبک کاری احسان یاسین و علی طولابی با هم متفاوت است اما قطعا شاهد رقابت سختی میان این دو خواهیم بود البته قطعا هر دو پرفروغ روی صحنه می روند و رقابت اصلی در واقع میان هواداران این خوانندگان با استعداد است.

گروه پهلوانک های ایران زمین به فینال عصر جدید راه یافت

درخشش کودکان در فصل سوم عصر جدید

نکته جالب دیگر درباره فینال این فصل تعداد زیاد کودکان در فینال است. در فصل های قبلی شاهد حضور پارسا و همچنین گروه فرشتگان نینجا بودیم اما این دفعه علاوه بر علی طولابی، ساینا شیخی دیگر راه یافته کم سن و سال به فینال است. ضمن این که ستیلا و آنیسا، دختران سیرک باز، نیز سن زیادی ندارد و هنوز در دوره کودکی به سر می برند. گروه پهلوانک های ایران زمین نیز کودکانی هستند که در رشته ورزش باستانی فعالیت می کنند و تا به حال توانسته اند نگاه ها را به اجراهای خود خیره کنند.

پیمان ابراهیمی کمدین فصل سوم عصر جدید است

رشته های مختلف در فینال عصر جدید

خوبی فینال فصل سوم این است که اجراهای متفاتی را خواهیم دید. غیر از دو خواننده، یک گروه آکروبات، یک گروه ورزش های رزمی، یک دوبلور و یک کمدین روی صحنه خواهند رفت. پیمان ابراهیمی در رشته استندآپ کمدی بسیار قوی ظاهر شده و یادآور علی فریادی در فصل دوم است. حالا باید منتظر ماند و دید بالاخره عنوان قهرمان به کدام یک از این افراد و گروه ها تعلق خواهد گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.