2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
پسر 18 ساله پدرش را کشت تا با دوستانش بیرون برود

پسر 18 ساله پدرش را کشت تا با دوستانش بیرون برود

متهم: پدرم مدام به رفت‌وآمدم گیر می‌داد و اگر دیر می‌آمدم اعتراض می‌کرد. از این وضعیت خسته شده بودم.

دوات آنلاین -پسر ۱۸ساله برای این‌که بتواند راحت با دوستانش بیرون برود، پدرش را در خواب کشت.

 

روزنامه جام ‌جم نوشت‌، ۲۸دی امسال مردی به پلیس۱۱۰ شهرستان رفسنجان استان‌کرمان اطلاع داد که مرد ۴۱ساله همسایه‌شان در روستای روان مهران رفسنجان ‌به قتل رسیده است. ماموران به روستا اعزام‌ شدند و معلوم شد مرد کشاورز را در خانه زخمی یافته‌اند و بعد از انتقالش به بیمارستان فوت شده است. قتل او براثر ضربه‌های جسم سخت به سرش بوده است.

 

تحقیقات از خانواده مقتول نشان داد که پسر ۱۸ساله خانواده و مقتول در خانه تنها بوده‌اند. پسر جوان به‌عنوان مظنون بازداشت و مدعی شد قبل از قتل پدرش خانه را ترک کرده و نمی‌داند چه کسی او را به قتل رسانده است. این درحالی بود که ماموران دوباره از دیگر اعضای خانواده تحقیق‌کرده و معلوم شد پدر و پسر با هم اختلاف و درگیری داشته‌اند. 

 

بازجویی از متهم

پسر‌جوان دوباره تحت ‌بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد و گفت: پدرم مدام به رفت‌وآمدم گیر می‌داد و اگر دیر می‌آمدم اعتراض می‌کرد. از این وضعیت خسته شده بودم تا اینکه آن روز تصمیم گرفتم پدرم را به قتل برسانم. پدرم کنار بخاری خوابیده و پتویی هم روی خود انداخته بود. چکشی را که در خانه داشتیم، برداشته و بالای سرش رفتم و ضربه‌هایی در خواب به او زدم. فکر کردم مرده است. چکش را گوشه‌ای انداخته و بیرون رفتم.

 

سرهنگ اکبر نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان استان‌کرمان دراین‌باره گفت: با توجه به اعتراف متهم به قتل پدرش، وی در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.