2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
علی طولابی؛ پدیده فصل سوم عصر جدید

علی طولابی؛ پدیده فصل سوم عصر جدید

علی طولابی با صدای دلنشینی که دارد و تسلطش در خوانندگی به زبان لری و فارسی همه را شگفت زده کرده است.

دوات آنلاین -علی طولابی بی شک پدیده فصل سوم عصر جدید است؛ نوجوانی خوش صدا که اصول خوانندگی را به خوبی می داند و نشان داده می تواند در این زمینه به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

 

بیوگرافی علی طولابی

علی طولابی 13 سال دارد و اهل کوهدشت استان لرستان است. او اولین بار زمانی که 5 سال بیشتر نداشت یکی از آهنگ های استاد محمد علیزاده با نام هواتو دارم را تقلید کرد و چند ماه بعد نیز یک آهنگ لری خواند؛ آهنگی که به گفته خودش بسیار سخت بود و اصلا به سن و سال او نمی خورد. از همان زمان بود که استعداد علی کشف شد و نخستین بار این پدرش بود که به او گفت صدای خوبی دارد و می تواند خواننده شود.

 

از آن زمان به بعد علی به آموختن موسیقی مشغول شد و مرتب تمرین می کرد تا اینکه تسلط کافی را برای خواندن به فارسی و لری به دست آورد.

علی طولابی یکی از استعدادهای برتر عصر جدید است

علی طولابی روی صحنه عصر جدید

پیش از علی طولابی نوجوانان دیگری نیز بودند که در عصر جدید درخشیدند. معروف ترین آنها پارسا خائف است که از اردبیل در فصل اول عصر جدید شرکت کرد و توانست مقام سوم را به دست بیاورد. پارسا بعد از آن به خوانندگی ادامه داد و از استادان مطرح درس ها آموخت البته او فعلا نمی تواند زیاد از صدایش استفاده کند زیرا در سن بلوغ قرار دارد و ممکن است حنجره اش آسسیب ببینید.

 

آرمان امیدی نوجوان دیگری است که در عصر جدید بسیار درخشید و وقتی از این برنامه حذف شد و نتوانست یکی از 5 فینالیست باشد واکنش های زیادی را شاهد بودیم و خیلی معتقد بودند حذف این خواننده خوش صدا بی عدالتی است.

 

اگرچه غیر از این دو نوجوان، شاهد حضور استعدادهای دیگری نیز روی صحنه عصر جدید بودیم اما می توان گفت علی طولابی سومین پدیده این برنامه در زمینه خوانندگی نوجوانان است. او حتی اگر به مقام قهرمانی یا نائب قهرمانی هم دست پیدا نکند باز برنده این برنامه است چرا که توانسته خودش را به عنوان یک استعداد معرفی کند؛ استعدادی درخشان که حتی کارن همایونفر با دانش و هنر بالایی که دارد او را تایید کرده است و همین امر راه را برای این نوجوان هموارتر می کند تا بتواند به مسیر خود در عرصه هنر ادامه بدهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.