2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بهترین کارتون های جدید دوبله فارسی؛ سال 2022

بهترین کارتون های جدید دوبله فارسی؛ سال 2022

با کارتون های برتر سال 2022 که به فارسی نیز دوبله شده اند آشنا شوید .

دوات آنلاین -درحالی‌که سال گذشته استودیوها قصد داشتند فیلم‌های انیمیشن خود را هم در سالن‌های سینما و هم از طریق پلتفرم‌های اینترنتی در معرض دید تماشاگران بگذارند، به‌دلیل اوج‌گیری شیوع کرونا این امر به‌طور کامل میسر نشد، اما بدون تردید فیلم‌هایی نظیر «رایا و آخرین اژدها»، «میشل‌ها در برابر ماشین‌ها»، «انکانتو» و انیمه ژاپنی«شیطان‌کش: فیلم کیمتسو نو یائیبا: قطار موگن» بهترین فیلم‌های کارتونی ساخته شده در سال2021 بودند. در سال 2022 و با توجه به فروکش کردن شیوع کرونا، امکان فیلم دیدن مانند گذشته در سالن‌های سینما فراهم شده و از این‌رو بسیاری از علاقه‌مندان به کارتون‌های سینمایی می‌توانند برترین انیمیشن‌های سال2022 را در سالن‌های نمایش فیلم نیز تماشا کنند.

 

در این مطلب به نقل از همشهری به تعدادی از برترین فیلم‌های کارتونی سال2022 اشاره و لینک های دانلود قانونی اما رایگان آنها در اختیار شما قرار داده شده است. این کارتون ها از طریق پلتفرم آپرا به صورت رایگان منتشر شده است.

کارتون قرمز شدن را رایگان دانلود کنید

کارتون قرمز شدن را ببینید

پس از آنکه فیلم کارتونی لوکا ساخته کمپانی پیکسار در سال2021 با بازخوردهای متفاوتی مواجه شد. همه انتظار داشتند این استودیوی که تا‌کنون برنده 18جایزه اسکار شده، جدیدترین محصول خود را با عنوان «قرمزشدن» انتشار دهد. کارتون «قرمز شدن» را دومی شی کارگردان چینی - کانادایی ساخته است.

 

این نخستین محصول پیکسار است که یک زن به تنهایی کارگردانی آن را عهده‌دار است. داستان این کارتون در سال‌های اولیه قرن بیست‌و‌یکم در شهر تورنتو می‌گذرد و درباره میلین لی (با صداپیشگی روزالی چیانگ) یک دختر 13ساله چینی – کانادایی است که یک روز صبح با حالتی از هیجان و نگرانی متوجه می‌شود که در حال تبدیل شدن به یک خرس پاندای غول‌پیکر قرمز رنگ است. مینگ لی (با صداپیشگی ساندرا او) مادر میلین در این‌باره توضیح می‌دهد که تبدیل شدن میلین به یک خرس پاندای قرمز رنگ بخشی از یک نفرین خانوادگی است.

لینک دانلود کارتون سونیک خارپشت با دوبله فارسی

تماشای سونیک خارپشت 2 را از دست ندهید

برخلاف سایر کارتون‌های اقتباس شده از بازی‌های رایانه‌ای و کتاب‌های کمیک، کارتون «سونیک خارپشت» مسیری راحت‌تر به‌سمت محبوبیت و موفقیت را پیموده است. در سری اول این کارتون ما قهرمان خود «سونیک» را که کفش ورزشی به پا دارد را در تقابل و رقابت با دکتر روبوتنیک بدجنس (با صداپیشگی جیم کری) می‌بینیم.

 

در سری دوم این کارتون که به‌درستی نام «سونیک خارپشت2» را برای آن انتخاب کرده‌اند؛ ما تعدادی از شخصیت‌های انسانی‌ای را که در سری اول این کارتون نیز نقش‌آفرینی کرده بودند را همراه با سونیک می‌بینیم. کارتون «سونیک خارپشت2» را جف فولر کارگردانی کرده است. در سری دوم این کارتون، سونیک و دوست جدیدش تیلز با دکتر رباتنیک و همدستش ناکلز برای بازیابی استاد زمرد افسانه‌ای به رقابت می‌پردازند.

 

«سونیک خارپشت۲» مملو از ارجاعات به بازی‌های ویدئویی، کمیک‌ها و همچنین دیگر فیلم‌هاست. سونیک2 ارجاعاتی به دنیای ابرقهرمانی مارول، فیلم بتمن و فیلم تجارت پرمخاطره دارد. برخی نیز معتقدند که در صحنه مبارزه با ناکلز از حرکات محمدعلی کلی در رینگ بوکس الهام گرفته شده است.

کارتون بچه های بد از بهترین کارتون های سال 20222 است

کارتون بچه‌های بد؛ همچنان محبوب

سری جدید کارتون «بچه‌های بد» هم با اقتباس از کتابی برای کودکان به همین نام، توسط پیر پریفل ساخته شده است. همانگونه که می‌توان انتظار داشت، شخصیت‌های این کارتون حیواناتی هستند که به سخنان و رفتار آنها جنبه انسانی داده شده، شخصیت‌های اصلی کارتون «بچه‌های بد»، آقای گرگ، آقای پیرانیا، آقای مار، آقای کوسه و خانم روتیل هستند. شخصیت‌های این کارتون برای اینکه مانع از به زندان رفتن خود بشوند، قراردادی را برای انجام کارها درست و تبدیل شدن به موجودات درستکار امضا می‌کنند.

 

این اتفاق مسیری پرچالش را پیش‌روی آنها می‌گشاید، چرا که همیشه کارها مطابق طراحی‌ها و پیش‌بینی‌های این شخصیت‌ها به خوبی پیش نمی‌رود و پیچش‌های پیش روی مسیر، اغلب شخصیت‌های کارتون بچه‌های بد را گرفتار ماجراهای تازه‌ای می‌کند. منتقدان، دوبله این کارتون را بسیار ستوده‌اند، به زعم منتقدان دوبلورهای این کارتون از تمام استعداد صداپیشگی خود استفاده کرده‌اند. سم راکول، مارک مارون کریگ رابیسنون، آنتونی راموس، اوکوافینا، ریچارد آیوآده، زازی بیتز، لیلی سینگ و آلکس بورشتین، صداپیشگانی بودند که به‌جای شخصیت‌های سری جدید کارتون «بچه‌های بد» صحبت کرده‌اند.

کارتون برگری باب از کارتون های جدید و جذاب است

برگری باب؛ یکی از کارتون های برتر 2022

«برگری باب» ازجمله کارتون‌هایی بود که از مدت‌ها قبل بسیاری انتظار انتشارش را می‌کشیدند، این کارتون قرار بود در سال2021 و در اوج شیوع کرونا توسط پلتفرم‌های اینترنتی انتشار یابد. اما تاریخ انتشار آن بارها به تعویق افتاد در نهایت در روز 27ماه مه انتشار یافت. فیلم برگری باب کارتونی موزیکال است که با اقتباس از سریالی به همین نام ساخته شده است. لورن بوچارد و برنارد دریمن، ساخت این فیلم را عهده‌دار بوده‌اند.

 

داستان این فیلم از یک رستوران همبرگرفروشی که باب(با صداپیشگی اچ یون بنجامین) و لیندا (با صداپیشگی جان رابرتز) در آن کار می‌کنند، آغاز می‌شود، همبرگر فروشی متعلق به تمام خانواده باب است. همبرگرهای باب واقعا خیلی خوشمزه هستند و باب و لیندا در انتظار موفقیت بزرگی برای رستورانشان در فصل تابستان هستند. همین مسئله باعث شده تا باب در کار خود رقبای بسیاری داشته باشد.

 

موفقیت باب ادامه دارد تا اینکه یکباره دربرابر همبرگر‌فروشی‌اش گودال بزرگی پدیدار می‌شود. درحالی‌که باب و لیندا تلاش دارند راهی بیابند تا از بسته شدن همبرگرفروشی‌شان برای همیشه جلوگیری کنند، فرزندان آنها تینا (با صدای دن مینتز)، اوئیز (با صدای کریستن شال) و جین (با صدای اوژن میرمن)، به رازی پی می‌برند که می‌تواند رستوران را از خطر بسته شدن و ورشکستگی نجات دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.