2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مرد مستخدم بعد از قتل پیرمرد فراری شد

مرد مستخدم بعد از قتل پیرمرد فراری شد

مستخدم خانگی در داروهای پیرمرد ماده مخدر شیشه می ریخت و همین باعث مرگ مرد بیمار شد.

دوات آنلاین -تحقیقات پلیس تهران برای دستگیری مستخدم جوان که متهم است، پیرمرد را با خوراندن مواد مخدر صنعتی به کام مرگ کشانده است، جریان دارد.

 

به نوشته روزنامه جوان، چند روز قبل مرد میانسالی در تهران به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از مرد جوانی به اتهام قتل پدر سالخورده اش شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: «پس از فوت مادرم، پدر سالخورده ام در خانه تنها شد و نیاز به پرستار خانگی داشت تا از او مراقبت کند. ما فرزندانش همه به خاطر گرفتاری های کاری و خانوادگی نمی توانستیم از پدرمان نگهداری کنیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای او خدمتکاری استخدام کنیم. ما به شرکت خدماتی در یکی از خیابان های مرکزی تهران رفتیم و با مدیر آنجا که زن جوانی است، مشکلمان را در میان گذاشتیم و در نهایت هم او مرد جوانی به نام حمید را  به عنوان مستخدم به ما معرفی کرد و گفت حمید سابقه زیادی در نگهداری افراد سالخورده دارد و به کارش وارد است. به هر حال حمید به عنوان مستخدم پدرم شروع به کار کرد و قرار بود از پدرم مواظبت کند و داروهای او را سر وقت به او بدهد و اگر هم بیمار شد با من هماهنگ کند و او را برای درمان به بیمارستان یا پزشک مخصوصش ببرد.»

 

وی ادامه داد: «حمید حدود پنج ماه از پدرم پرستاری کرد و در این مدت پدرم روز به روز ضعیف تر میشد. هر زمانی به دیدن او میرفتم گیج و منگ یا خواب بود و من هم فکر می کردم، اثرات داروهای مصرفی است و حتی هم چندباری او را پیش پزشک خودش بردم اما فایده ای نداشت، در صورتی که قبل از آن پدرم سرحال بود و خودش به موقع داروهایش را مصرف می کرد و برای گردش به پارک می رفت. سه هفته قبل از فوت پدرم من برای کاری به شهرستان رفتم که یکی از همسایه ها با من تماس گرفت و گفت حال پدرم خوب نیست. همسایه گفت پدرم همیشه خواب آلود است و در کوچه و خیابان زمین می خورد و می گفت حالش از زمانی که برای او پرستار گرفته ایم بدتر شده است. وقتی به تهران آمدم دوباره او را برای درمان پیش پزشک بردم و او هم داروهایش را تمدید کرد تا اینکه ناگهان حال پدرم بد شد و بعد از اینکه سه روز در بیمارستان بستری بود، فوت کرد.

 

مسمومیت با مواد مخدر شیشه

این مرد ادامه داد: پزشکان علت اولیه مرگ را سالخوردگی و بیماری های زمینه ای اعلام کردند، اما از آنجایی که مرگ پدرم مشکوک بود قرار شد پزشکی قانونی نظریه اصلی را اعلام کند.

 

شاکی در پایان گفت :« چند روز قبل نامه ای از پزشکی قانونی به دستم رسید که نوشته بود، علت اصلی مرگ پدرم مسمومیت دارویی با مواد مخدر شیشه بوده است، شوکه شدم چون پدرم معتاد نبود و حتی سیگار هم مصرف نمی کرد. پس از این داروهای پدرم را به پزشکی قانونی بردم و آنجا بود که فهمیدم حمید داخل قرص های کپسول پدرم مواد مخدر شیشه می ریخته است و به پدرم می خورانده است. الان از مستخدم پدرم به اتهام قتل و از مدیر شرکت خدماتی هم شکایت دارم.»

 

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی واحدی، بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

بررسی ها نشان داد متهم پس از حادثه از شرکت خدماتی تسویه حساب کرده و به مکان نامعلومی رفته است.

 

مأموران در ادامه مدیر شرکت خدماتی را احضار و از وی تحقیق کردند. وی گفت: «من چند سالی است که مدیر شرکت خدماتی هستم و در این مدت هم افراد زیادی به عنوان مستخدم یا کارگر خدماتی با ما همکاری داشتند و ما هم به خانواده ها معرفی می کردیم. حمید حدود پنج سال با شرکت ما کار کرد و هیچ مشکلی هم نداشت تا اینکه پدر شاکی فوت کرد و شاکی هم پس از تسویه حساب به ما گفت از حمید راضی نبوده است و از پدرش خوب پرستاری نکرده است و ما هم با حمید تسویه حساب و او را از شرکت اخراج کردیم، اما خبر نداشتیم که او به پدر شاکی موادمخدر صنعتی خورانده و باعث قتل او شده است.

 

تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.