2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
قتل پیرمرد به دست قاتل بخشیده شده

قتل پیرمرد به دست قاتل بخشیده شده

روز حادثه با پیرمرد مشاجره لفظی کردیم که فحش داد و من هم عصبانی شدم او را کتک زدم، اما فکر نمی‌کردم که فوت کند.

دوات آنلاین -قاتلی که پس از رضایت اولیای‌دم و آزادی از زندان به مراقبت از مرد سالخورده مشغول بود، این بار به اتهام قتل پیرمرد بازداشت شد.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت‌۱۹:۳۰ شامگاه جمعه نوزدهم آذر قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۶۴ قائم از مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای در یکی از بیمارستان‌های تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد ۸۵‌ساله‌ای به نام ابراهیم روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته‌بود. بررسی‌ها نشان داد ابراهیم در درگیری با پرستار خانگی‌اش که مرد ۴۰‌ساله‌ای به نام فرزاد است بر اثر کتک‌کاری فوت کرده‌است.

 

پسر ابراهیم در توضیح ماجرا گفت: پدرم تنها زندگی می‌کرد و از آنجایی که سالخورده بود و توان انجام همه کارهایش را نداشت تصمیم گرفتیم برای او پرستار خانگی استخدام کنیم. از طریق شرکت خدماتی با فرزاد آشنا شدیم و او را استخدام کردیم. او از پدرمان پرستاری می‌کرد و فکر نمی‌کردیم که پدرمان را به قتل برساند تا اینکه ۱۰‌روز قبل متوجه شدیم با پدرمان درگیر شده و او را کتک زده‌است. پدرمان حالش بد شده بود که به بیمارستان منتقلش کردیم و چند روزی بستری بود و از طرفی هم از فرزاد شکایت کردیم تا اینکه پزشکان پدرمان را مرخص کردند و ما هم او را به خانه‌مان آوردیم. فکر می‌کردیم حالش بهتر شود، اما پس از چند روز حالش بدتر شد و دوباره در بیمارستان بستری‌اش کردیم که این بار فوت کرد و الان از فرزاد به اتهام قتل پدرمان شکایت داریم.

 

قاتل نجات یافته

همزمان با انتقال جسد مرد فوت شده به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ مأموران تحقیقات خود را درباره متهم آغاز کردند که دریافتند فرزاد اهل یکی از شهر‌های استان زنجان است که چند سال قبل به اتهام قتل در محل زندگی‌اش دستگیر و راهی زندان می‌شود. بررسی‌ها نشان داد متهم در درگیری مرد دیگری را به قتل می‌رساند، اما در زندان موفق به جلب رضایت اولیای‌دم می‌شود و پس از آزادی برای کار راهی تهران می‌شود.

 

اعتراف

متهم پس از انتقال به اداره‌دهم پلیس‌آگاهی پایتخت با اظهار پشیمانی به درگیری با مرد سالخورده اعتراف کرد و مدعی شد که قصد قتل نداشته است. وی در ادعایی گفت: مدتی قبل برای پرستاری از ابراهیم استخدام شدم و کار‌های او را انجام می‌دادم. من به وظیفه‌ام عمل می‌کردم، اما ابراهیم همیشه به من فحاشی می‌کرد و بداخلاق بود. روز حادثه با هم مشاجره لفظی کردیم که مرا فحش داد و من هم عصبانی شدم او را کتک زدم، اما فکر نمی‌کردم که فوت کند.

 

وی درباره اتهام قبلی‌اش گفت: در آن حادثه هم من در درگیری مردی را هل دادم که روی زمین افتاد و فوت کرد، اما بعد از خانواده‌اش رضایت گرفتم.

 

تحقیقات از متهم ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.