2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مرد جنایتکار هنگام دفن جسد نامزدش سکته کرد و مرد

مرد جنایتکار هنگام دفن جسد نامزدش سکته کرد و مرد

این مرد 60 ساله بعد از خفه کردن نامزدش قصد داشت جسد را در حیاط خانه دفن کند که خودش نیز سکته کرد و جان باخت.

دوات آنلاین -مرد اهل کارولینای شمالی پس از آنکه نامزدش را به قتل رساند، در حال دفن جسد او در باغچه خانه‌اش بود که دچار حمله قلبی شد.

 

به گزارش همشهری به نقل از  دیلی‌میل، چند روز پیش وقتی فردی با پلیس شهر ترنتون در کارولینای آمریکا تماس گرفت و گفت که مردی در باغچه خانه‌اش خوابیده و حرکت نمی‌کند، همه‌‌چیز در ابتدا یک مسئله ساده بود اما وقتی مأموران برای بررسی ماجرا راهی محل حادثه شدند با پرونده‌ای عجیب روبه‌رو شدند. جوزف مک‌کینون 60ساله همان مردی بود که در داخل باغچه حیاط خانه‌اش، بی‌حال روی زمین افتاده بود.

 

2 جسد در حیاط

مأموران پلیس پس از آنکه چندین بار وی را صدا زدند و جوابی نشنیدند وارد حیاط شدند و دریافتند که او نفس نمی‌کشد. آنها به سرعت اورژانس را خبر کردند اما امدادگران وقتی به محل رسیدند که کار از کار گذشته و ساعاتی از مرگ مرد 60ساله می‌گذشت. این اما پایان ماجرا نبود. مأموران پلیس در همان ابتدای ورود به حیاط خانه مرد 60ساله و پیدا‌کردن جسد او با گودالی روبه‌رو شدند که داخل حیاط حفر شده و داخل گودال جسد زنی به چشم می‌خورد.

 

با پیدا شدن جسد این ماجرای به ظاهر ساده تبدیل به پرونده‌ای پیچیده شد. جسد متعلق به زنی میانسال بود که در ادامه مشخص شد نامزد مرد 60ساله به نام پاتریشیا دنت بوده است. او به همراه مک‌کینون(مرد 60ساله) زندگی می‌کرد و حالا پیدا شدن اجساد هر دوی آنها پلیس را گیج کرده بود.

 

کلانتر جودی رولند، به خبرنگاران گفت: شواهد جمع‌آوری شده در صحنه و همچنین خانه محل حادثه، همراه با اظهارات شاهدان، به بازرسان کمک کرد تا معمای این پرونده را حل کنند. باور ما این است که آقای مک‌کینون ابتدا به خانم دنت درحالی‌که هر دو در خانه بودند حمله کرده است. او سپس دست و پای نامزدش را بسته و او را خفه کرده است. پس از آن نیز کیسه‌های زباله را دور جسد پیچیده و آن را آماده دفن کرده است.

 

وی ادامه داد: همسایه‌ها روز قبل از پیدا شدن اجساد این زوج، آقای مک کینون را دیده‌اند که در داخل باغچه حیاط در حال کندن گودالی است. او در پاسخ همسایه‌ها درباره علت حفر گودال نیز گفته بود که قصد دارد در آن محل یک آبنما بسازد. او روز بعد از کندن گودال، جسد نامزدش را در تاریکی شب به داخل حیاط منتقل کرده و به داخل گودال انداخته و شروع به پر کردن آن می‌کند. اما هنگام پر کردن گودال دچار حمله قلبی شده و جانش را از دست می‌دهد.

 

به‌گفته کلانتر شهر ترنتون، پزشکی قانون اعلام کرد که هیچ ضربه‌ای به بدن قاتل وارد نشده و آثار جراحت نیز وجود ندارد و همه شواهد از این حکایت دارد که او دچار حمله قلبی شده است.

 

به‌گفته پلیس، مک‌کینون و نامزدش سابقه خشونت خانگی نداشتند و به‌نظر می‌رسد که اگر مرد جنایتکار هنگام دفن جسد پاتریشیا دنت دچار حمله قلبی نمی‌شد، اسرار این جنایت به سادگی برملا نمی‌شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.