2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مومیایی ‌کردن جسد مادر، برای دریافت حقوق بازنشستگی

مومیایی ‌کردن جسد مادر، برای دریافت حقوق بازنشستگی

پستچی زیرک وقتی می خواست یک چک را تحویل زن مسن بدهد متوجه راز پسر او شد.

دوات آنلاین -مرد اتریشی پس از مرگ مادرش جسد او را مومیایی و در زیرزمین خانه‌اش پنهان کرد تا بتواند حقوق بازنشستگی وی را دریافت کند، اما پس از یک سال دستش رو شد.

 

کشف جسد بعد از یک سال

به نوشته همشهری به نقل از گاردین، پلیس اتریش روز گذشته اعلام کرد که جسد زن 89ساله‌ای که بیشتر از یک سال پیش فوت شده بود را در حالی پیدا کرده که مومیایی شده و در زیرزمین خانه‌اش پنهان شده بود.

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن ژانویه سال 2020و بر اثر بیماری زوال عقل در خانه‌اش فوت کرده اما پسر 66ساله‌اش که با او زندگی می‌کرد، به جای اعلام خبر مرگ مادرش، جسد را پنهان کرده بود تا بتواند حقوق بازنشستگی وی را دریافت کند.

 

این مرد پس از مرگ مادرش، جسد او را به زیرزمین برده و ابتدا با استفاده از یخ آن را منجمد و سپس اقدام به مومیایی کردن آن کرده و در نهایت نیز، جسد را زیر پوست حیوانات پنهان کرده بود.

 

به این ترتیب وی می‌توانست حقوق بازنشستگی مادرش را که هر‌ماه چک آن توسط پستچی به خانه‌شان ارسال می‌شد را دریافت کند.

 

پستچی زیرک

این ماجرا ادامه داشت و در این ماه‌ها مرد 66ساله هر‌ماه چک را از پستچی دریافت می‌کرد و به او می‌گفت که مادرش در خانه نیست یا اینکه در بیمارستان بستری شده است تا اینکه چند روز قبل وقتی پستچی چک را به خانه آنها برد و این بار به مرد 66ساله گفت که چک را باید به مادرش تحویل دهد، او بهانه‌های دیگری آورد که باعث شک پستچی شد.

 

پستچی که حدس می‌زد کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه مرد 66ساله است، ماجرا را به پلیس اطلاع داد و از همان زمان تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد. مأموران در نخستین اقدام به تحقیق از دیگر بستگان این خانواده پرداختند و متوجه شدند که آنها بیشتر از یک سال است که زن 89ساله را ندیده‌اند و هر بار که از پسرش درباره او پرسیده‌اند و وی مدعی شده که مادرش در بیمارستان بستری است.

 

حال آنکه وقتی مأموران راهی بیمارستان شدند، هیچ زنی با مشخصات او بستری نبود. در این شرایط دستور بازرسی خانه این زن صادر شد و مأموران راهی آنجا شدند و هنگام جست‌وجو در زیرزمین، جسد مومیایی شده این زن را پیدا کردند.

 

جسد به پزشکی قانونی منتقل و معلوم شد که این زن در ژانویه سال 2020یعنی بیشتر از یک سال قبل‌ فوت کرده و علت مرگ او نیز بیماری بوده است.

 

به این ترتیب پسر او بازداشت شد و در بازجویی‌ها اعتراف کرد که چون می‌دانسته با اعلام مرگ مادرش، حقوق بازنشستگی او قطع خواهد شد، خبر مرگ وی را مخفی کرده و برای اینکه رازش فاش نشود، جسد مادرش را مومیایی و در زیرزمین مخفی کرده است.

 

به ‌گفته پلیس، بررسی‌ها نشان می‌دهد که در این مدت مرد 66ساله توانسته بود در مجموع حقوق بازنشستگی مادرش به مبلغ 50هزار یورو را دریافت کند تا اینکه رازش فاش شد. براساس گزارش پلیس، پرونده این مرد برای تصمیم‌گیری نهایی به دادگاه فرستاده شده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.