2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
طرز تهیه سوفله ساده با قارچ

طرز تهیه سوفله ساده با قارچ

سوفله قارچ غذایی ساده و در عین حال موردپسند است که به راحتی می توانید آن را در خانه درست کنید.

دوات آنلاین -سوفله قارچ غذایی است که درست کردن آن خیلی ساده است و از طرفی همه بخصوص بچه ها آن را می پسندند. پس طرز تهیه و دستور پخت آن را در ادامه یاد بگیرید.

 

مواد لازم برای سوفله قارچ

به نوشته خراسان برای تهیه سوفله قارچ به مواد زیر نیاز دارید:

پنیر پیتزا ۱۵۰ گرم

ادویه به میزان لازم

کره ۷۵ گرم

تخم مرغ 3 عدد

شیر یک لیوان

آرد 4 قاشق غذاخوری

قارچ ۲۵۰ گرم

سوفله قارچ را چطور درست می کنند

دستور پخت سوفله قارچ

1-یک تابه گود بردارید و کره را در آن ذوب کنید. زمانی که کره در حال ذوب شدن است ، قارچ های خرد شده را به آن اضافه کنید و اجازه دهید خوب سرخ شود.

 

فیلم: آموزش تهیه خوراک سیب زمینی و قارچ

 

2-بعد از این که قارچ ها پخته شد و رنگ آن ها تغییر کرد بهتر است آرد را به آرامی به مواد در حال تفت خوردن اضافه کنید و اجازه دهید خوب سرخ شود وآن را به صورت مداوم هم بزنید.

 

3-زمانی که خامی آرد گرفته شد وقت آن رسیده است که شیر را به آرامی به مواد اضافه کنید و همزمان آن را هم بزنید تا آرد حالت گلوله به خود نگیرد.

 

4- وقتی مواد شما غلیظ شد، می‌توانید تخم مرغ ها را بشکنید و زرده آن ها را از سفیده جدا کنید.

 

5-بعد از این که سفیده تخم مرغ ها را از زرده جدا کردید و مواد درون تابه شما غلیظ شد می‌توانید زرده ها را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا زرده ها پخته شود. بعد از ۵ دقیقه، مواد را از روی حرارت بردارید و بعد ادویه های لازم را به آن اضافه کنید.

 

فیلم: طرز تهیه کامل قارچ شکم

 

6- حالا سفیده تخم مرغ را هم بزنید و تا جایی این کار را انجام دهید که کاملا سفت شود و اگر ظرف را برعکس کردید مواد از درون آن جا به جا نشود.

 

7-زمانی که سفیده تخم مرغ سفت و سفید شد آن را با قارچ ها و موادی که درون آن وجود دارد مخلوط  کنید و درون ظرف مناسبی بریزید.

 

8- روی ظرف را با استفاده از پنیر پیتزا بپوشانید.

 

9-فر را روشن و آن را با دمای ۱۷۵ درجه سانتی گراد گرم کنید.

 

10-بعد از این که فر گرم شد مواد را درون ظرف مناسب بریزید و درون فر بگذارید. برای پخت سوفله قارچ ۵۰ دقیقه تا یک ساعت  زمان لازم است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.