2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
ایده های جذاب برای تزیین خانه با گل خشک

ایده های جذاب برای تزیین خانه با گل خشک

برای استفاده از گل خشک در تزیین خانه ایده های زیادی وجود دارد و شما خیلی راحت می توانید منزل خود را بسیار زیبا کنید.

دوات آنلاین -استفاده از گل خشک در تزیین خانه بسیار جذاب است. شما می توانید با این گل ها به دیوارها جلوه ای تازه بدهید یا آنها را در شیشه نگه دارید، روی میز بگذارید و ... در ادامه با چند ایده آشنا شوید.

 

روش خشک کردن گل در خانه

خراسان نوشت: کمد، انباری و زیرزمینی که تهویه مناسب دارد مکان‌های ایده‌آلی برای خشک کردن گل هستند. در عرض دو تا سه هفته(یا حتی کمتر، اگر هوا گرم باشد) گل‌ها کاملا خشک می‌شوند. برخی از رنگ‌ها ممکن است کم رنگ شوند، اما بیشتر گل‌ها رنگ اصلی خود را حفظ می‌کنند. پس از خشک شدن گل‌ها و برای محافظت بهتر، آن‌ها را با اسپری موی بدون عطر پوشش دهید. تنها نکات مهم در نگهداری این دکور، دور نگه داشتن گل‌ها از آفتاب مستقیم و رطوبت است.

 

یک مزیت این دکور، ماندگاری بسیار طولانی آن است؛ گل‌های تازه حداکثر تا یک هفته به زیبایی خودنمایی می‌کنند و سپس باید تعویض شوند اما گل خشک تا ماه‌ها قابل نگهداری است. البته تنها نقطه ضعف آن‌ها، نیاز به گردگیری است.

چگونه از گل خشک برای تزیین خانه استفاده کنیم

گل خشک در شیشه

یک شیشه کوچک هم ایده‌ای جذاب برای نگهداری از گل های خشک است؛ آن را با برگ ها، علف‌ها و گل های خشک شده تزیین کنید. با نورپردازی می‌توانید یک دکور خاص در خانه خود ایجاد کنید.

 

تزیین دیوار با گل خشک

همچنین یک راه آسان برای استفاده از این دکور ترند شده، این است که تا ساقه‌ها نرم هستند آن‌ها را به یک حلقه گل تبدیل کنید. این حلقه‌ها برای آویزان شدن روی در، پنجره یا حتی دیوار کاربرد دارند.

 

بیشتر بخوانید: پگ بورد چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

 

می‌توانید یک حلقه گل را روی میز قرار دهید و داخل آن شمع بگذارید. بنابراین، خلاقیت به خرج دهید، گل‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با شاخه، روبان و ساقه‌های نازک یک حلقه زیبا درست کنید.

 

همچنین می‌توانید گل‌های خشک شده را در گلدان بگذارید. یکی دیگر از راه‌های جالب استفاده از گل‌های خشک در طراحی داخلی، گذاشتن و آویزان کردن آن‌هاست. فراموش نکنید این گل‌ها به آب و نور نیاز ندارند و گزینه مناسبی برای دکور گوشه‌های تاریک و کسل کننده خانه هستند.

 

برای نوشتن این مطلب از سایت تابناک کمک گرفته ‌شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.