2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پگ بورد چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

پگ بورد چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

یکی از وسایلی که به دکوراسیون خانه شما بسیار کمک می کند، مخصوصا اگر فضای کمی دارید، پگ بورد است. با این وسیله آشنا شوید.

دوات آنلاین -یکی از بزرگ‌ترین مشکلات همه خانم‌ها در چیدمان وسایل خانه نامنظمی آن‌هاست و این نامنظمی معمولا بر اثر کمبود فضا به وجود می‌آید. در ادامه به شما یک وسیله کاربردی به نام پگ بورد را معرفی خواهیم کرد که از طریق آن می‌توانید فضای خانه را منظم کنید.

 

پگ بورد چیست؟

خراسان نوشت: پگ بورد، پنلی است که حفره‌هایی دارد  و با فاصله یکسان از هم قرار گرفته‌اند. در این حفره‌ها می‌توان گیره یا میخ قرار داد و ابزاری نظیر وسایل آشپزخانه، یا ابزار مکانیکی و فنی نظیر چکش و پیچ گوشتی را به آن‌ها آویزان کرد. از پگ بورد برای سازمان دهی وسایل، به خصوص در آشپزخانه، استفاده می‌شود.

از پگ بورد در کجاهای خانه می توانیم استفاده کنیم

کجا از پگ بورد استفاده کنم؟

از این وسیله می‌توان در آشپزخانه ها به عنوان نگهدارنده ظروف و مواد غذایی، جای ادویه و گاهی هم به جای کابینت در آشپزخانه استفاده کرد.

 

پگ بورد را  در زیباسازی و کاربردی کردن فضا به عنوان گلخانه های دیواری هم استفاده می کنند. یکی از کاربردهای مهم از این وسیله در فضای انباری است که  برای سازمان دهی وسایل ، استفاده می شود.

 

بیشتر بخوانید: تکنیک هایی برای بزرگ تر کردن آپارتمان های کوچک

 

در سرویس بهداشتی و حمام هم از پگ بورد به عنوان نگهدارنده وسایل  حمام می‌توان استفاده کرد. و  البته  استفاده از پگ بوردها در ورودی داخلی خانه برای آویزان کردن وسایل ضروری که لازم است در دسترس باشند گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

پگ بورد در آشپزخانه چه کارایی دارد

اصول استفاده از پگ‌ بورد در آشپزخانه

یک روش ایده‌آل برای استفاده از پگ بورد، اختصاص دادن یک دیوار خالی به آن است. هرچند اغلب اوقات پیدا کردن دیواری که سراسر خالی باشد در آشپزخانه امکان پذیر نیست اما می‌توانید دیواری را که فضای بیشتری برای کار دارد انتخاب کنید تا بتوانید پگ بورد بزرگ‌تری را نصب کنید و وسایل بیشتری به آن بیاویزید.

 

البته همیشه لازم نیست این وسیله را به دیوار وصل  کنید اگر یک دیوار خالی برای استفاده از پگ بورد پیدا نکردید از جزیره آشپزخانه کمک بگیرید. این جزیره می‌تواند فضای زیادی برای قرار گرفتن وسایل آشپزخانه در اختیار شما قرار دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.