2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
مرگ مردی که همسر و دخترش را کشت

مرگ مردی که همسر و دخترش را کشت

متهم بعد از قتل اقدام به خودکشی کرده بود که سرانجام بعد از چند روز بستری بودن، جان باخت.

دوات آنلاین -مرد میانسالی که پس از قتل همسر و دختر جوانش اقدام به خودکشی کرده بود سرانجام در بیمارستان فوت کرد.

 

جنایت خانوادگی

به گزارش جوان، بامداد سه شنبه سی ام فروردین امسال قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۶۴ قائم از قتل مادر و دختری در خانه شان با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در آپارتمان مسکونی در منطقه لویزان با جسد زن ۴۷ ساله و دختر ۱۵ ساله ای روبه رو شدند که بررسی ها نشان داد بر اثر فشار بر عناصر حیاتی کردن به قتل رسیده اند.

 

در نزدیکی اجساد، پدر خانواده با دستانی خون آلود حضور داشت و در همان بازجویی های اول به قتل همسر و دخترش اعتراف کرد و گفت پس از حادثه قصد داشته با سنگ فرز  دست و پایش را قطع کند و به زندگی اش پایان دهد، اما هنوز زنده است.

 

وی همزمان با انتقال به بیمارستان مدعی شد همسر و دخترش برای او پاپوش درست کرده اند و به همین خاطر آنها را به قتل رسانده است. خواهر قاتل که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: ساعتی قبل پسر هفت ساله برادرم با من تماس گرفت و گفت مادر و خواهرش خواب هستند و پدرش دست و پایش را زخمی کرده است. به سرعت خودم را به خانه شان رساندم و با این صحنه رو به رو شدم.

 

مرگ قاتل

در حالی که متهم تحت درمان قرار داشت مأموران پلیس برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه به بیمارستان رفتند و از مرد زخمی دوباره تحقیق کردند.

 

وی گفت: به تازگی بازنشست شده بودم و به من گفته بودند خانه ام را تخلیه کنم. همین موضوع باعث ناراحتی من شده بود و خیلی عصبانی بودم که تصمیم گرفتم شب همسرم را به قتل برسانم، شب همسرم را خفه کردم و صبح هم پسرم را به مدرسه رساندم. وقتی به خانه برگشتم همسرم نفس نمی کشید و دخترم هم پریشان بود. احتمال دادم او متوجه شده است و به همین دلیل او را هم خفه کردم. خیلی از نظر روحی و روانی بهم ریخته بودم و تصمیم گرفتم با دستگاه فرز  به زندگی ام پایان دهم و دستانم را با دستگاه فرز  بریدم تا اینکه پسرم به خانه آمد و موضوع را به عمه اش خبر داد.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، روز قبل به مأموران پلیس خبر رسید مرد زخمی بر اثر شدت جراحات در بیمارستان فوت کرده است. بدین ترتیب با مرگ قاتل، این پرونده برای همیشه بسته شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.