2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
با شوهر سرد و بی احساس چه کنیم

با شوهر سرد و بی احساس چه کنیم

یک روان شناس راه های مواجهه با شوهر سرد و بی احساس را توضیح داده و رفتار درست را تشریح کرده است.

دوات آنلاین -شاید شما هم از جمله زنانی باشید که از سردی و بی احساسی شوهر خود گلایه دارید اما نمی دانید چه باید بکنید و چه رفتاری را در پیش بگیرید.

 

علت سردی رابطه چیست

دکتر حسین محرابی، روان‌ شناس در یادداشتی د رخراسان نوشت: در قدم اول باید سردی رابطه خود و همسرتان را علت‌یابی کنید. لازم است به دنبال یافتن موانع عمیق شدن رابطه‌تان باشید و بررسی کنید چرا نتوانسته‌اید به اندازه کافی به همسرتان نزدیک و وابسته زندگی مشترک‌تان شوید. دانستن این‌ که چه اتفاقاتی باعث به وجود آمدن شرایط فعلی شده است، مهم به نظر می‌رسد و بهتر است برای این ‌گونه سوالات پاسخ مناسبی پیدا کنید.

رفتار درست با شوهر سرد و بی احساس چگونه است

 از تفاوت با شوهرتان فرار نکنید

قبل از این ‌که بخواهید شوهرتان را محکوم به ایراد و نقص کنید، به او حق بدهید که مانند شما فکر نکند چرا که او یک انسان با ویژگی‌های منحصر به خودش و با یک سابقه تربیتی و پرورشی متفاوت از خانواده شماست. اگر در خصوص رفتاری خاص با شوهرتان اختلاف سلیقه دارید، بهتر است به جای این‌ که سعی در تغییر صد درصدی وی داشته باشید، با گفت‌و‌گو به یک حد تعادل برسید.

 

بیشتر بخوانید: با شوهر بی محبت چه کنیم

 

 ویژگی های مثبت شوهر

سعی کنید از گمان در تصمیمات سرنوشت ‌ساز زندگی استفاده نکنید و دغدغه‌های خودتان را با شوهرتان مطرح کنید تا خودش به آن‌ها پاسخ دهد.

 

در پایان به شما توصیه می‌کنم ویژگی‌های مثبت همسرتان را بزرگ ‌نمایی و به او کمک کنید تا ضعف‌های خودش را برطرف کند. طلاق راهکار مناسبی نیست و به نوعی پاک کردن صورت مسئله است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.