2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
قتل زن جوان؛ پایان یک عشق نافرجام

قتل زن جوان؛ پایان یک عشق نافرجام

این زن قصد داشت به رابطه اش با پسر جوان پایان بدهد اما در آخرین ملاقات توسط او کشته شد.

دوات آنلاین -مردی که متهم است در آخرین قرار ملاقات با زنی که به او وعده ازدواج داده‌ بود مرتکب قتل شده ماجرا را شرح داد. او به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

 

به نوشته روزنامه جوان، آبان سال‌۱۴۰۰ تحقیقات پلیس پایتخت با قتل زن جوانی در پارک چیتگر به جریان افتاد. با اعلام این گزارش، مأموران به محل حادثه رفتند. آن‌ها در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند زن ‌جوان به نام پریوش ۲۷‌ساله با ضربات چاقو از سوی مرد‌جوانی به کام مرگ رفته‌است. جسد به دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و دوست پریوش که در آن محل حضور داشت، مورد تحقیق قرار گرفت.

 

جنایت از زبان یک شاهد

آن زن به مأموران گفت: «پریوش از دوستان قدیمی من بود. او یک فرزند چهار ساله داشت که از شوهرش طلاق گرفت و مدتی قبل با مرد جوانی به نام امین آشنا شده بود. امروز من و پریوش با امین در پارک چیتگر قرار ملاقات داشتیم. در این ملاقات قرار بود او به امین بگوید که دیگر راضی به ادامه این رابطه نیست. از دوستم شنیده بودم که برادران امین به عضویت داعش در آمده‌اند. او وقتی این موضوع را فهمید خیلی ترسیده‌بود. به همین خاطر اصرار داشت رابطه‌اش را با امین قطع کند. گویا پریوش قبلاً هم از امین خواسته بود که دیگر او را نبیند ولی امین زیر بار نمی‌رفت.»

 

زن جوان گفت: «پریوش می‌گفت غیر از مشکلات برادران امین، او مرد بد‌اخلاقی است چرا‌که در این مدت کوتاه از او برخورد‌های تندی دیده‌است. او نگران بود تجربه تلخ جدایی از شوهرش دوباره اتفاق بیفتد به همین دلیل می‌گفت نمی‌خواهد این رابطه خیلی طولانی شود تا مبادا بین آن‌ها علاقه‌ای به وجود بیاید و قطع این رابطه سخت شود.»

 

زن جوان ادامه داد: «روز حادثه وقتی سر قرار رسیدیم پریوش سر صحبت را با امین باز کرد. امین وقتی علت را پرسید و پریوش موضوع را به او گفت؛ آن مرد با شنیدن حرف‌های پریوش عصبانی شد و به سمت او حمله کرد سپس با چاقویی که همراه داشت چند ضربه زد و گریخت. همان موقع با اورژانس تماس گرفتم و عوامل اورژانس بلافاصله رسیدند، اما بی‌فایده بود و پریوش جانش را از دست داده بود.»

 

با توضیحات دوست پریوش، مأموران در روند تحقیقات خود دریافتند امین در ابتدای آشنایی با پریوش به او گفته بود که مرد ثروتمندی است و ثروتش را از یک گنج به دست آورده است. او ادعا کرده بود می‌تواند برای او زندگی آرامی را بسازد. امین دروغ دیگری هم به پریوش گفته بود او می‌دانست برادرانش به عضویت داعش در آمده‌اند، اما این را هم از پریوش پنهان کرده بود. دروغگویی‌های امین باعث اختلاف بین آن‌ها شد و در آخر هم قتل زن جوان رقم زد. با ثبت این اطلاعات مأموران در بررسی تلفن همراه و تحقیقات میدانی امین را شناسایی و بازداشت کردند.

 

متهم چه گفت

متهم به پلیس ‌آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او با اعتراف به قتل در توضیح به مأموران گفت: «وقتی پریوش را در پارک دیدم حرف‌هایی را به من زد که دروغ بود. نمی‌توانستم به ادعا‌های او در مورد خانواده‌ام گوش کنم و آن‌ها را قبول کنم. او به این بهانه اصرار داشت رابطه‌مان را قطع و مرا ترک کند. من هم عصبانی شدم و کنترل اعصابم را از دست دادم سپس با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه زدم.»

 

مرد جوان در آخر گفت: «پریوش در مورد زندگی خودش به من دروغ گفته‌بود. من نمی‌دانستم او یک بار ازدواج کرده و صاحب فرزند است. بعد از دستگیری در اداره آگاهی بود که این موضوع را فهمیدم.»

 

با اقرار‌های متهم پرونده کامل و به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهم به زودی در شعبه دهم دادگاه از خودش دفاع خواهد کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.