2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
سریال نوبت لیلی چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال نوبت لیلی چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

اگر قصد دارید سریال نوبت لیلی را دنبال کنید می توانید اطلاعات لازم درباره آن را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال نوبت لیلی به کارگردانی روح الله حجازی مجموعه ای متفاوت است؛ سریالی رازآلود که در آن باید منتظر وقایع زیادی باشیم. تعداد قسمت ها، روزهای پخش و جزییات دیگر درباره این مجموعه در ادامه آمده است.

 

خلاصه داستان سریال نوبت لیلی

خراسان نوشت: قسمت اول نوبت لیلی در واقع قسمت «پایلوت» این مجموعه بود. این قسمت که زمانی طولانی‌تر از یک اپیزود دارد، نشان دهنده کیفیت کلی اثر است و تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران با تماشای آن درباره تولید سریال تصمیم گیری می‌کنند.

 

قصه این مجموعه درباره دختری به نام «لیلی» است که از طریق یک کتاب به رازهایی درباره خانواده خود پی می‌برد و باید تابلوی نقاشی مهم اجدادش را پیدا کند.

 

سریال نوبت لیلی در همان نقطه شروع نشان داد شاهد سریالی کنجکاوی‌برانگیز خواهیم بود که همه ماجراهای آن مانند زنجیره به یکدیگر متصل هستند و مخاطب را با ذهنی پر از سوال به دنبال کردن قصه ترغیب می‌کند. «نوبت لیلی» از نظر بصری نیز مخاطب را غافلگیر کرد و مجموعه‌ای چشم‌نواز و دیدنی نشان داد. طراحی صحنه و فضاسازی خوب سریال به مخاطب کمک می‌کند که با فضای وهم‌انگیز و مرموز قصه همراه شود. قاب‌های خوش رنگ و لعاب، رنگ‌ها و نورپردازی سریال نیز مانند یک تابلوی نقاشی، توجه تماشاگر را به جزئیات نماها جلب می‌کند.

عکسی از سریال نوبت لیلی

تعداد قسمت های سریال نوبت لیلی

ساخت این سریال حدود یک سال به طول انجامید و در نهایت نوبت لیلی برای پخش در 22 قسمت آماده شد.

 

روزهای پخش نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی جایگزین مجموعه خاتون شده و شما می توانید هر هفته دوشنبه ها از ساعت 8 شب این سریال را از طریق نماوا دنبال یا آن را از طریق سایت های قانونی دانلود کنید.

عکسی از سریال نوبت لیلی

بازیگران سریال نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی مجموعه پربازیگری است. حمید فرخ‌نژاد، مریلا زارعی و پردیس احمدیه بازیگران اصلی سریال هستند و گوهر خیراندیش، مهران غفوریان، نادر فلاح، مسعود کرامتی و علیرضا ثانی‌فر نیز در آن حضور دارند. امین شعرباف که با سریال «قورباغه» شناخته می‌شود، افسانه کمالی و مهدخت مولایی از دیگر بازیگران سریال حجازی هستند.

 

مریلا زارعی در نقش «روح‌انگیز» که قصه با شخصیت او آغاز شد و پیش رفت، بازی بسیار خوبی در «نوبت لیلی» داشت. او در ابتدا تصویر زنی خودرای و سلطه‌گر را به نمایش گذاشت و در لحظات پایانی سریال وقتی با اعتراف‎ غیرقابل انتظار همسرش روبه‌رو شد و با او جر و بحث می‌کرد، از آن «روحی» با اعتماد به نفس و مطمئن به خود دور شد و به خوبی آشفتگی و در هم شکستن این شخصیت را نشان داد.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/05/10
۲۴ قسمته نه ۲۲ قسمت. ولی به نظرم خوبه.
ناشناس 1401/08/08
شاید گفت که ازلحاظ محتوا قابل دفاع نیست ولی ذهن مخاطب را بسوی درست اندیشیدن سوق می دهد وهرچند ضعیف معنای بن بست سرنوشت را میشکند ودر عین مستقیم گویی باید گفت که احساس بدی نمی گیری ولی ای کاش بجای موضوع ازدواج دختران مسائل دیگری از متن زندگی پرداخت می شد تا این موضوع نخ نما شده .موری.احمدی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.