2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل والدین با دستور اجنه
پسر بیمار مدعی شد

قتل والدین با دستور اجنه

اجنه به من دستور دادند به‌عنوان انسانی برگزیده انتخاب شده‌ام و اگر پدر و مادرم را خفه کنم، آنها به بهشت می‌روند.

دوات آنلاین -پسر جوان که پدر و مادر سالخورده‌اش را با ادعایی عجیب خفه کرده بود، در بیمارستان بستری شد تا سلامت روانی‌اش بررسی شود.

 

به نوشته جام‌جم، صبح روز ۲۷ بهمن امسال پسر جوانی به مقابل خانه خواهرش در خیابان توس ۴۴ مشهد رفت و ادعا کرد شب قبل پدر و مادر سالخورده‌اش در خانه به قتل رسیده است. زن جوان که می‌دانست برادرش سابقه بیماری روانی دارد با شنیدن این ادعای او، سراسیمه راهی خانه پدر و مادرش در همان محله شد.

 

زن جوان با حضور در خانه با صحنه هولناکی روبه‌رو شد؛ جسد مادرش در رختخواب قرار داشت و پیکر بی‌جان پدرش نیز در گوشه‌ای از پذیرایی افتاده بود. با تماس دختر مقتولان با پلیس تیمی از ماموران راهی این خانه شدند و در بررسی‌ها مشخص شد زوج سالخورده خفه شده‌اند و ساعتی از مرگ‌شان می‌گذرد.

 

اعتراف به قتل والدین

عامل این جنایت که پسر ۲۷ساله خانواده بود نیز در محل قتل بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد. او درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: پدر و مادرم به من پول نمی‌دادند و با آنها اختلاف داشتم. دیشب اجنه به من دستور دادند به‌عنوان انسانی برگزیده انتخاب شده‌ام و اگر پدر و مادرم را خفه کنم، آنها به بهشت می‌روند. تصمیم گرفتم به دستور اجنه عمل کنم تا پدر و مادرم به بهشت بروند. مادرم بیمار است و قدرت مقاومت ندارد. ابتدا سراغ او رفتم تا با دست خفه‌اش کنم. پدرم که متوجه نیت من شده بود، به سمتم آمد تا مانعم شود که او را به طرفی پرت کرده و بعد از خفه‌کردن مادرم سراغ او رفتم و خفه‌اش کردم. وظیفه‌ای که اجنه روی دوش من قرار داده بودند را انجام دادم و مدتی کنار جسد پدر و مادرم ماندم. بعد هم راهی خانه خواهرم شده و ماجرا را برای او تعریف کردم.

 

پس از تحقیقات در صحنه قتل، با دستور قاضی محمود عارفی‌راد، بازپرس جنایی مشهد اجساد این زوج برای تعیین علت مرگ به پزشکی ‌قانونی منتقل شد. همچنین با توجه به شرایط متهم، او برای معاینات تخصصی به بیمارستان سینا انتقال یافت و در آنجا بستری شد.

 

سابقه بیماری روانی

قاضی عارفی‌راد، دراین‌باره به خبرنگار جام‌جم گفت: متهم سابقه بستری در بیمارستان روانی را دارد و به گفته خودش موادمخدر بنگ و قرص‌های ال‌اس‌دی نیز مصرف می‌کرده است. او درباره انگیزه قتل موضوعات مختلفی را مطرح می‌کند که احتمال این‌که بر اثر اختلال روحی و روانی مرتکب قتل پدر و مادرش شده باشد وجود دارد. به همین دلیل او را به‌جای بازداشتگاه به بیمارستان منتقل کردیم تا بررسی شود در زمان قتل دچار جنون بوده است یا نه؟ اگر مشخص شود جنون داشته تا زمان بهبود حالش در بیمارستان بستری خواهد بود.

 

وی افزود: خانواده‌هایی که در خانه بیماران مبتلا به اختلالات روحی و روانی دارند باید توجه ویژه‌ای به این بیماران داشته و اگر نیاز به بستری دارند، آنها را تا پایان دوره درمان در بیمارستان نگه‌دارند. برخی خانواده‌ها زودتر و از روی دلسوزی بیمار را مرخص می‌کنند که این کار می‌تواند مشکلاتی را در خانواده ایجاد کند و حتی باعث ارتکاب قتل توسط بیمار شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.