2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بهانه عجیب تازه عروس و داماد برای طلاق

بهانه عجیب تازه عروس و داماد برای طلاق

تازه عروس دوست ندارد شوهرش زود از محل کار به خانه برگردد اما داماد دلش نمی خواهد اضافه کار بماند.

دوات آنلاین -عسل بهانه ای عجیب برای جدایی از  شوهرش داشت. او تنها به خاطر این که شوهرش هر روز زود از  اداره به خانه برمی گشت، جنجال راه انداخت و در نهایت نیز تصمیم گرفت برای همیشه از او جدا شود.

 

طلاق بعد از 6 ماه

تپش جام جم نوشت: این زوج هفته گذشته درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه خانواده تهران ارائه کردند. مرد جوان وقتی مقابل قاضی قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی اش گفت: شش ماه بیشتر نیست که ازدواج کرده ام ولی در این مدت یک روز خوش هم ندارم. همسرم فقط به خاطر این که ساعت کاری ام زود تمام می شود و من زود به خانه برمی گردم با من دعوا می کند. از همان روزهای اول وقتی از اداره به خانه برمی گشتم، زیر لب غر می زد و می گفت برای چه این قدر زود برمیگردی. یا اضافه کار  بمان یا کار دوم پیدا کن، ولی من نیازی به کار دوم ندارم و دوست ندارم در اداره اضافه کار بمانم اما همسرم متوجه نمی شود. مرتب غر می زند و بهانه جویی می کند.

 

اوایل اهمیتی نمی دادم ولی دیگر این رفتارش توهین آمیز شد و نتوانستم تحمل کنم. جوری شده بود وقتی ساعت کارم تمام می شد و می خواستم به خانه برگردم، استرس می گرفتم. چون می دانستم اگر این ساعت به خانه بروم، همسرم قیافه می گیرد و بهانه جویی می کند. در نهایت نیز با هم دعوایمان می شد. زمان هایی که دیر برمی گشتم این طور نبود و با رویی گشاده از من استقبال می کرد. ولی دیگر نتوانستم تحمل کنم، کم کم این رفتار برایم آزاردهنده شد تا جایی که من هم تصمیم گرفته ام کاری را که خودم راحت هستم انجام بدهم.

 

هر روز سر ساعت به خانه برمی گشتم و همین مساله کارمان را به دادگاه خانواده کشاند. حالا هم دیگر نمی خواهم در کنار این زن خودخواه زندگی کنم.

 

تنبلی شوهر

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم تنبل است، او می تواند اضافه کار بماند و پول خوبی بگیرد ولی هر روز ساعت ۱۴ به خانه برمی گردد. تا شب هم در خانه می ماند، من دوست ندارم شوهرم این همه ساعت در خانه بماند. او باید برود و کار کند. وقتی هم در خانه است مرتب غر می زند، در صورتی که می تواند در اداره بماند و اضافه کاری خوبی بگیرد. اما لجبازی می کند و سر ساعت برمی گردد.

 

در این مدت خیلی سعی کردم به او بفهمانم من به خاطر زندگی مان اصرار دارم اضافه کاری کند، ولی فایده ای نداشته است. شوهرم به حرف های من اهمیتی نمی دهد، فقط می خواهد لجبازی کند و دعوا راه بیندازد، در این مدت حتی سعی کردم با خوبی و مهربانی سر این مساله با او صحبت کنم، ولی باز هم فایده ای نداشته و مرتب دعوا راه انداخته است. من هم دیگر تحمل این مرد را ندارم، نمی خواهم از ظهر تا شب با او در یک خانه بمانم و او مرتب غر بزند، در نهایت هم دعوا راه بیندازد. به همین خاطر تصمیم به جدایی گرفتم.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست با یک مشاور خانواده مشورت کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.