2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
درخواست طلاق به خاطر قبض برق

درخواست طلاق به خاطر قبض برق

مرد جوان وقتی فهمید همسرش پول برق را برای کار دیگری خرج کرده است، راهی دادگاه خانواده شد.

دوات آنلاین -مرد جوان وقتی دید همسرش قبض برق را پرداخت نکرده و پول آن را خرج کرده با او درگیر شد. درگیری این زوج آنقدر کش پیدا کرد که در نهایت آنها تصمیم به جدایی گرفتند.

 

مرد عصبانی در دادگاه

به نوشته تپش جام جم این زوج هفته گذشته درخواست طلاق خود را به دادگاه خانواده تهران ارائه کردند. مرد جوان که به شدت عصبانی بود، درباره ماجرای زندگی اش به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم مرتب پنهان کاری می کند و مشکلات زندگی برایش مهم نیست. بارها سر مسائل مختلف متوجه پنهان کاری او شدم، اوایل اهمیتی نمی دادم ولی وقتی آخرین بار سر قبض برق به من دروغ گفت و پول برق را خرج کرد از کوره در رفتم.

 

ماجرا از این قرار بود که من پول قبض برق را به حساب همسرم ریختم تا واریز کند چون از قبل باید مبلغی پول به او می دادم، پول قبض ها را هم به حسابش ریختم تا آنها را واریز کند. خودم وقت نداشتم.

 

مبلغ قبض برقمان زیاد بود. تصور می کردم که او قبض را پرداخت کرده اما وقتی برق خانه مان قطع شد فهمیدم قبض پرداخت نشده است. از ساناز پرسیدم و در کمال ناباوری عنوان کرد که قبض برق را پرداخت نکرده و پولش را هم خرج کرده است.

 

خیلی شوکه شدم. بحث پول نبود، بحث این بود که دوباره پنهان کاری و بدون اینکه به من بگوید، سر خود این پول را خرج کرده بود. در صورتی که لزومی نداشت این کار را انجام دهد، من هربار که او پول می خواست به حسابش واریز می کردم.

 

دیگر از پنهان کاری های او خسته شده ام و به او اعتماد ندارم. سر همین مساله کوتاه نیامدم و جنجال بزرگی راه افتاد، به طوری که تصمیم گرفتم برای همیشه از این زن جدا شوم، من نمی توانم در کنار او  آینده خوبی داشته باشم. فقط دو سال است که با هم ازدواج کرده ایم ولی در این مدت بارها مچ او را گرفته و فهمیدم که پنهانی از من کارهایی را انجام داده است.

 

طلاق می خواهم

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من هم دیگر نمی خواهم در کنار این مرد زندگی کنم، من اگر این پول را خرج کردم به خاطر خساست شوهرم است. هربار که از او پول می خواهم جنجال راه می اندازد. کلی سوال و جواب می کند و در نهایت کاری می کند که پشیمان شوم.

 

دیگر دلم نمی خواهد به او بگویم به من پول بده، برای همین وقتی قبض برق را به حسابم واریز کرد آن را برای مساله مهمی خرج کردم. با خودم گفتم به زودی پولش را پرداخت می کنم. فکر نمی کردم که برق خانه مان به خاطر بدهی قطع شود، آن هم به این زودی ولی اگر پنهان کاری کرده ام به خاطر رفتار خشن حمید است.

 

راستش من هم دیگر نمی خواهم در کنار این مرد زندگی کنم. می دانم با او آینده خوبی نخواهم داشت. او وقتی پولی به من می دهد انتظار دارد مثل مامور خرید به او فاکتور بدهم. شاید من دوست دارم با پول برای خودش کادو بخرم، با این رفتارش باعث شده در این دو سال هزار تومان پس انداز هم نداشته باشم. چند بار خواستم بروم سر کار تا مستقل شوم اما با کارکردن من هم مخالف است، من ازدواج کرده ام تا در کنار این مرد خوشبخت شوم نه این که اسیر خودخواهی او شوم.

 

در پایان قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند و از آنها خواست مشکل شان را با یک مشاوره خانواده مطرح کنند تا شاید بتوانند از جدایی منصرف شوند، این زوج نیز پیشنهاد قاضی را پذیرفتند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.