2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ادعاهای زنی که به قتل نوزاد معلولش متهم شد

ادعاهای زنی که به قتل نوزاد معلولش متهم شد

این زن می گوید در ماجرای مرگ فرزندش بی گناه است و وشهرش برای او پاپوش دوخته است.

دوات آنلاین -زن جوانی که به اتهام قتل پسر دو ماهه معلولش بازداشت شده است، در بازجویی‌ها مدعی شد شوهرش به خاطر ۶۰۰ سکه مهریه‌اش برای او پاپوش درست کرده است.

 

به نوشته روزنامه جوان چند روز قبل مردی به شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران رفت و از همسر جوانش به اتهام قتل پسر دو ما‌هه‌اش شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: چند سال قبل با همسرم ازدواج کردم و اولین فرزندمان دختر بود که الان هفت ساله است. ۵/۲ سال قبل بچه دومم که پسر بود به دنیا آمد، اما او مشکل مادرزادی داشت و از دو پا فلج بود. همسرم پس از زایمان دومش خیلی عصبانی بود و همیشه با من درگیری داشت، اما من او را تحمل می‌کردم و می‌خواستم از پسر معلولمان نگهداری کند. پسرم دو ماهه شده بود که همسرم با محل کارم تماس گرفت و گفت بچه‌مان فوت کرده است. آن زمان همسرم با اورژانس تماس گرفته بود و عوامل اورژانس هم مرگ پسرمان را تأیید و گواهی فوت صادر کرده بودند، بنابراین جسد را دفن کردیم.

 

من ابتدا فکر کردم بچه‌ام به خاطر بیماری فوت کرده است، اما مدتی بعد همسرم به محل کارم آمد و روبه‌روی حسابدارم که زن جوانی به نام مهتاب است، گفت: کاش به جای بچه تو را می‌کشتم. آن روز با همسرم درگیر شده بودم، او عصبانی بود و در محل کارم راز قتل پسرم را برملا کرد و حتی گفت مقابل چشمان دختر‌مان دست به این جنایت زده است. آن زمان به خاطر اینکه زندگی‌ام از هم نپاشد و دخترمان زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شود، سکوت کردم، هر چند عذاب وجدان داشتم، اما الان مدتی است که همسرم دوباره با من اختلاف پیدا و زندگی‌مان را تلخ کرده است، به همین دلیل الان تصمیم گرفته‌ام از همسرم به اتهام قتل پسر معلولمان شکایت کنم تا از عذاب وجدان رهایی یابم.

 

اظهارات شاهدان

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

مأموران پلیس در نخستین گام از دختر خردسال شاکی و متهم که شاهد حادثه بودند و همچنین از حسابدار شاکی تحقیق کردند.

 

دختر هفت ساله گفت: آن روز برادرم گریه می‌کرد که مادرم پرتقالی را در دهانش فرو کرد و وقتی پرتقال را بیرون آورد، متوجه شدیم برادرم خفه شده است و بعد هم به اورژانس خبر داد. مادرم به من گفت: «اگر به کسی بگویم مرا هم با پرتقال خفه می‌کند و من هم که بچه بودم، ترسیدم موضوع را به پدرم بگویم.»

 

حسابدار شاکی هم گفت: مدتی بعد از فوت نوزاد صاحب‌کارم، داخل مغازه مشغول کار بودم که همسرش وارد مغازه شد. آن‌ها باهم مشاجره لفظی کردند و درگیری‌شان بالا گرفت که همسرش گفت: «ای کاش به جای اینکه پسر معلولمان را می‌کشتم، تو را می‌کشتم که اینقدر اذیتم نکنی» و بعد هم که از مغازه بیرون رفت.

 

بازداشت زن جوان

مأموران پلیس در ادامه تحقیقات به دستور بازپرس جنایی، زن جوان را به اتهام قتل پسر دو ماهه‌اش بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

 

متهم در بازجویی‌ها با انکار جرمش در ادعایی گفت: من اظهارات شوهرم، دخترم و حسابدار شوهرم را قبول ندارم، چون اصلاً در مرگ پسر دو ماهه‌ام هیچ دخالتی نداشتم و آن‌ها الان برای من پاپوش درست کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: پسرم معلول و بیماری مادرزادی داشت، روز حادثه حالش بد شد و من هم به اورژانس زنگ زدم و پزشک اورژانس هم وقتی به خانه‌مان آمد، پس از معاینه اعلام کرد پسرم فوت کرده است. گواهی فوتش صادر شد و ما هم نوزادمان را دفن کردیم، اما الان که با شوهرم اختلاف پیدا کرده‌ام و قصد دارم ۶۰۰ سکه مهریه‌ام را از او بگیرم، برای من پاپوش درست کرده است که من از سکه‌هایم بگذرم. من مدتی است با شوهرم اختلاف دارم و در دادگاه خانواده پرونده داریم، به همین دلیل مهریه‌ام را به اجرا گذاشته‌ام. شوهرم وقتی از درخواست من مطلع شد، برایم پاپوش درست کرد و دختر خردسالم را ترسانده است که به دروغ علیه من شهادت بدهد، وگرنه من مادرم و چطور می‌توانم پسرم را مقابل چشمان دختر خردسالم به قتل برسانم. همچنین او حسابدارش را که از بستگانش است اجیر کرده علیه من شهادت دروغ بدهد، در صورتی که من اصلاً مقابل او چنین حرفی نزده‌ام و الان هم شهادت او را قبول ندارم.

 

تحقیقات از متهم ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.