2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال آتش در گلستان+ ساعت پخش و تکرار

خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال آتش در گلستان+ ساعت پخش و تکرار

سریال آتش در گلستان چند قسمت است، کدام بازیگران در آن حضور دارد و چه ساعتی از شبکه 5 پخش می شود؟

دوات آنلاین -سریال آتش در گلستان مجموعه ای است که بخشی از وقایع دوران اوایل انقلاب اسلامی را روایت می کند البته با تمرکز بر شخصیت یکی از زنان انقلابی، یعنی طاهره دباغ.

عکسی از سریال خداحافظ مادر

خلاصه داستان سریال آتش در گلستان

مجموعه آتش در گلستان بخش هایی از زندگی طاهره دباغ (مرضیه حدیدچی) را به تصویر می کشد. در این سریال انقلابی و ارزشی به نقش تاثیرگذار وی در اوایل انقلاب اسلامی و مبارزات سیاسی او پرداخته می شود.

 

این سریال برشی از زندگی مرضیه حدیدچی را به تصویر کشیده و به صورت زندگی نامه ساخته نشده است. در این سریال وقایع مربوط به سال 58 و پیش از آغاز جنگ تحمیلی نمایش داده شده است؛ جایی که این بانوی مبارز در غرب کشور به مبارزه می‌پردازد و به فرماندهی سپاه همدان می‌رسد.

 

ماجرای سریال درباره اهالی یک روستاست که به علت یک اختلاف، بین طایفه‌های ساکن در آن درگیری خونینی بروز می‌کند و برخی با تحریک عوامل خارج از روستا، به اقدامات جدایی‌طلبانه می‌پردازند. این سریال با پروداکشن نسبتا بزرگ، پر از صحنه‌های جنگ و درگیری میان دو گروه است.

عکسی از سریال خداحافظ مادر

طاهره دباغ که بود

طاهره دباغ از جمله بانوان مبارز انقلاب اسلامی است که فعالیت ها و حرکت های سیاسی خود را از سال 1346 آغاز کرد و این مبارزات را تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد. یکی از فعالیت های جالب توجه دباغ در عرصه سیاست به ویژه سیاست خارجی، سفر او برای رساندن پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف در سال 1367 بود. او در آخرین سال‌های فعالیت سیاسی- اجتماعی خود به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی جمعیت زنان انقلاب اسلامی و قائم مقام دبیرکل جمعیت زنان جمهوری اسلامی فعالیت می‌کرد و پس از عمری مجاهدت، صبحگاه پنج شنبه 27 آبان 1395 پس از گذراندن دوره‌ای بیماری دار فانی را وداع گفت.

 

سریال آتش در گلستان چند قسمت است

این سریال انقلابی در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه5 تهیه و تولید شده است.

عکسی از سریال خداحافظ مادر

ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

سریال آتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیخ‌‌طادی و تهیه کنندگی سید حامد حسینی در ایام دهه فجر، هرشب ساعت ۲۳ از شبکه5 پخش می شود.

 

تکرار این سریال ساعت‌های 2 و 30 دقیقه بامداد و 10 و 30 دقیقه صبح روز بعد خواهد بود.

 

بازیگران سریال آتش در گلستان

مرجان قمری، پانته آ سیروس، فریدون محرابی، مهران نائل، فرید قبادی، داریوش فائزی و آرزو تاج نیا از بازیگرانی هستند که در سریال آتش در گلستان بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.