2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آزار شیطانی 7 دختر بعد از آشنایی اینستاگرامی

آزار شیطانی 7 دختر بعد از آشنایی اینستاگرامی

دو پسر متهم هستند دختران را با آبمیوه مسموم بیهوش می کردند و مورد آزار و اذیت قرار می دادند.

دوات آنلاین -دانشجوی رشته حقوق و همدستش که متهم هستند بعد از آشنایی با هفت دختر در اینستاگرام آن‌ها را با آبمیوه مسموم بیهوش و به آن‌ها تعرض کرده‌اند در جلسه تحقیق با درخواست اشد مجازات از سوی شاکیان مواجه شدند.

 

به نوشته جوان، تحقیقات این پرونده تابستان امسال با شکایت دختر جوانی به نام رؤیا از دو مرد جوان به اتهام آزار در اداره پلیس تهران به جریان افتاد. رؤیا در توضیح به مأموران گفت: «در یک کلینیک تخصصی پوست کار می‌کنم. مدتی قبل پسر جوانی به نام امیر در فضای مجازی برایم پیام ارسال کرد و درباره کارم از من سؤالاتی پرسید. جواب سؤالاتش را دادم و همین بهانه آشنایی ما شد تا بعد از چند بار مکالمه در اینستاگرام ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج دارد. به همین خاطر خواست تا همدیگر را ببینیم. فریبش را خوردم و قرار ملاقات گذاشتم.»

 

دختر جوان گفت: «برای دیدن امیر به غرب تهران رفتم و سوار خودروی پژو‌۲۰۶ او شدم. او شروع به حرکت کرد و بعد از طی مسافتی کنار یک آبمیوه فروشی توقف کرد. از ماشین پیاده شد و دو لیوان آبمیوه خرید. بعد از خوردن آن بود که احساس کردم سرم گیج می‌رود و دیگر چیزی متوجه نشدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم امیر و دوستش در حال آزار و اذیت من هستند.»

 

شاکی گفت: «آن‌ها همچنین به زور رمز کارت عابر بانکم را گرفتند و مرا از ماشین پیاده کردند. سه روز بعد وقتی حالم بهتر شد تلفن همراهم را بررسی کردم که متوجه شدم اثری از شماره تلفن امیر و پیامک‌های او نیست.»

 

با طرح شکایت دختر جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و بعد از تأیید این ادعا از سوی کارشناسان تلاش پلیس برای شناسایی دو مرد متهم آغاز شد. تلاش‌ها ادامه داشت تا اینکه دومین شکایت مشابه به پلیس رسید که دختر جوانی به همین شیوه گرفتار دام مردان شیطان صفت شده بود.

 

دستگیری متهمان با شکایت هفت شاکی

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت و در حالی‌که شمار شکایت‌ها به هفت فقره رسیده‌بود مأموران پلیس یکی از متهمان به نام رضا را در مخفیگاهش در غرب تهران شناسایی کردند. با دستگیری متهم مأموران در مخفیگاه وی تعدادی سیم کارت و گوشی تلفن همراه نیز کشف کردند.

 

با دستگیری رضا دوست و همدست وی به نام امیر نیز شناسایی و بازداشت شد. دو متهم به اداره پلیس منتقل شدند و بعد از مواجهه حضوری با شاکیان و شناسایی آنها، پرونده با تأیید ادعای شاکیان از سوی کارشناسان پزشکی قانونی برای تحقیقات بیشتر به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده ‌شد.

 

نخستین جلسه تحقیق

پرونده بعد از تعیین شعبه روی میز هیئت قضایی شعبه نهم دادگاه به ریاست قاضی کشکولی قرار گرفت. ابتدای جلسه هفت شاکی یک به یک در جایگاه قرار گرفتند و شکایت خود را مطرح کردند. یکی از آن‌ها گفت: «با رضا در اینستاگرام آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و گفت می‌تواند برایم شغل مناسبی در فضای مجازی پیدا کند. سپس خواست به دیدنش بروم به همین خاطر برای دیدنش به غرب تهران رفتم. پودری در آبمیوه ریخت و به عنوان پذیرایی آنرا تعارف کرد. به محض نوشیدن آبمیوه بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم فهمیدم او و دوستش....»

 

شاکی ادامه داد: «بعد از چند روز همچنان حال خوبی نداشتم تا به پزشکی قانونی معرفی شدم و طبق نظر کارشناسان فهمیدم مواد بیهوشی حاوی هروئین بوده و باعث التهاب مغزی شده است. هنوز با گذشت چند ماه از حادثه دارو مصرف می‌کنم و وضعیت مغز و روانم به هم ریخته است. از هر دو متهم شکایت دارم و برایشان اشد مجازات می‌خواهم.»

 

دیگر شاکی نیز گفت: «به دنبال کار خانگی می‌گشتم تا بتوانم فعالیت اجتماعی داشته باشم. در اینستاگرام با امیر آشنا شدم. او می‌گفت شغل مناسبی سراغ دارد و خواست به دیدنش بروم. وقتی سر قرار رفتم او با خوراندن آبمیوه مسموم مرا بیهوش کرد و وقتی به هوش آمدم متوجه اذیت و آزار شدم. آن‌ها قبل از اینکه من را رها کنند تهدید کردند.» در ادامه دیگر شاکیان نیز با طرح شکایت خود برای متهمان درخواست اشد مجازات کردند.

 

انکار جرم

در ادامه رضا که دانشجوی رشته حقوق بود در جایگاه ایستاد و گفت: «در مجالس مهمانی به عنوان دیجی کار می‌کردم و هیچ کدام از شاکیان را نمی‌شناسم و با آن‌ها رابطه‌ای نداشتم. فقط با یکی از شاکیان چند بار تلفنی صحبت کرده‌بود و آن هم در مورد کار بود.»

 

متهم ادامه داد: «باور کنید آن‌ها دروغ می‌گویند. همه آن‌ها از طریق اینستاگرام با هم دوست هستند و طبق نقشه چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده‌اند تا اخاذی کنند. پلیس می‌تواند برای اثبات ادعایم از طریق نقطه زنی بررسی کند که تلفن همراه من با هیچ کدام از شاکیان در یک نقطه آنتن‌دهی نداشته‌ است. همچنین در خانه من مواد بیهوشی به دست نیامده و مأموران آن مواد را از خانه امیر کشف کرده‌اند.»

 

سپس امیر نیز در جایگاه قرار گرفت و در مقابل هیئت قضایی اتهاماتش را انکار کرد و گفت: «با شاکیان از طریق اینستاگرام آشنا شدم و همه آن‌ها به میل خودشان با من رابطه داشتند. آن‌ها دروغ می‌گویند و نمی‌دانم چرا و با چه انگیزه‌ای چنین شکایتی را مطرح کرده اند.»

 

در پایان هیئت قضایی دستور بازداشت دو متهم که با قرار وثیقه آزاد بودند را صادر کرد تا بعد از کامل شدن تحقیقات آن‌ها در همان شعبه محاکمه شوند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.