2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آزار شیطانی دختران جوان با خوراندن آبمیوه مسموم

آزار شیطانی دختران جوان با خوراندن آبمیوه مسموم

متهمان با شکایت سه دختر دستگیر شدند و بعد از آن 9 دختر دیگر هم علیه آنها شکایت کردند.

دوات آنلاین -خواننده زیرزمینی و دوستش که پس از فریب دختران، آن‌ها را با آبمیوه مسموم، بیهوش و پس از تعرض به آن‌ها اموالشان را سرقت می‌کردند با طرح ۹‌شکایت تازه مواجه شدند.

 

اولین شکایت

به نوشته روزنامه جوان، شکایت علیه دو متهم اول مرداد‌ماه امسال در اداره‌۱۱ پلیس‌ آگاهی تهران مطرح شد. دختر ۲۵‌ساله به پلیس گفت که در زمینه پوست و مو فعال است و پیج او در اینستاگرام دنبال کننده‌های زیادی دارد. او گفت که با مردی به نام مهران که از دنبال‌کننده‌های صفحه‌اش بوده آشنا شده است و همین آشنایی منجر به اولین دیدار آن‌ها هم شده است. دختر جوان در شرح حادثه هم گفت: شبی که در خیابان با مهران قرار ملاقات داشتم با یک خودروی پژو ۲۰۶ سفیدرنگ به دنبالم آمد و سوار ماشین شدم. بعد از کمی حرف زدن و گشت‌زنی در خیابان جایی توقف کرد و دو آبمیوه خرید.

 

 وقتی دقت کردم آن اطراف آبمیوه فروشی نبود با این که به او مظنون نشدم و آبمیوه را خوردم که بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم دیدم که مهران و مرد دیگری که همراهش بود به من تعرض کرده‌اند. آن‌ها بعد از این که پول و طلاهایم را سرقت کردند نیمه‌شب من را مقابل خانه‌مان پیاده کردند و رفتند. من هم زنگ خانه‌مان را زدم. وقتی قدم به داخل خانه گذاشتم بی‌هوش شدم که به بیمارستان منتقل شدم و تا چند روز وضعیت خیلی بدی داشتم. پزشکان گفتند که در خون من ماده بی‌هوشی و هروئین دیده شده است.

 

دستگیری متهمان

تحقیقات در این باره با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران دنبال می‌شد که دو شکایت مشابه به پلیس گزارش شد. این دو دختر که ۲۵ تا ۲۷‌ساله بودند ماننده اولین شاکی در اینستاگرام به دام مهران افتاده بودند. با این حال بررسی‌های پلیس ادامه پیدا کرد و مأموران با انجام اقدام‌های اطلاعاتی مهران و همدستش کامران را بازداشت کردند.

 

هر چند که آن‌ها مدعی شدند شکایت‌های مطرح شده علیه آن‌ها درست نیست، اما مستندات کافی علیه‌شان وجود داشت و از سوی هر سه شاکی شناسایی شدند.

 

مهران ۲۵‌ساله گفت که دانشجوی حقوق است و در تالار‌های عروسی هم خوانندگی می‌کند. بعد از انتشار خبر دستگیری مهران و کامران و انتشار تصاویر آن‌ها در رسانه‌ها ۹‌دختر دیگر با حضور در اداره پلیس‌آگاهی علیه دو متهم شکایت کرده و گفته‌اند که به همان شیوه فریب خورده و مورد آزار قرار گرفته‌اند.

 

تحقیقات از متهمان در اداره ‌یازده پلیس‌آگاهی ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.