2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قتل دلخراش پدر به دست پسر مست

قتل دلخراش پدر به دست پسر مست

پدرم کف اتاق دراز کشیده بود که ضرباتی به او زدم. بعد روی سینه اش نشستم و چند ضربه دیگر هم زدم.

دوات آنلاین -جوان 30 ساله ای که پس از مصرف مشروبات الکلی در مشهد، پدرش را به طرز دلخراشی با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در اعترافاتی تلخ جزئیات این جنایت وحشتناک را تشریح کرد.

 

خراسان نوشت، نیمه شب بیست و ششم دی ، زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران کلانتری سناباد مشهد از وقوع جنایتی هولناک در یک منزل ویلایی خبر دادند. به  دنبال دریافت این خبر، بلافاصله قاضی «محمود عارفی راد» عازم بولوار قاضی طباطبایی شد و به تحقیق در این باره پرداخت. جسد مربوط به مردی حدود 60 ساله بود که کنار دیوار اپن آشپزخانه قرار داشت و آثار ضربات متعدد چاقو بر نقاط مختلف پیکرش خودنمایی می کرد. در همین حال پسری که متهم به قتل بود نیز با پای زخمی کف اتاق افتاده بود و مادرش شیون کنان از حادثه تلخی سخن می گفت که دقایقی قبل مقابل چشمانش رخ داده بود. بوی نامطبوع مشروبات الکلی در فضای خانه حکایت از جنایت درحال مستی داشت و بطری حاوی مشروبات الکلی نیز در گوشه اتاق به چشم می خورد.

 

جزییات قتل

همسر مقتول درباره چگونگی وقوع این حادثه تاسف بار به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گفت: پسرم مدت هاست که با تالمات روحی و روانی زندگی می کند به طوری که چند بار در بیمارستان روان پزشکی بستری شده است اما امشب ناگهان به سراغ بطری مشروبات الکلی رفت و بعد هم با چاقو به جان پدرش افتاد. هرچه تلاش کردم دست او را بگیرم و چاقو را خارج کنم موفق نشدم و پسرم درحالی که روی سینه پدرش نشسته بود ضربات چاقو را بر پیکر وی فرود آورد و بعد هم خودش در کنار جسد نقش بر زمین شد.

 

در پی اظهارات همسر مقتول و انجام تحقیقات میدانی مقدماتی در محل وقوع جنایت، متهم 30 ساله این پرونده جنایی با صدور دستوری از سوی قاضی «عارفی راد» بازداشت شد تا بررسی های تخصصی درباره این جنایت هولناک صورت گیرد.

 

بیماری روانی

در همین حال وقتی متهم مورد مداوا قرار گرفت ، دوباره در شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقابل میز عدالت ایستاد و به پرسش های مقام قضایی پاسخ داد. او درباره انگیزه خود از این جنایت وحشتناک به قاضی ویژه قتل عمد گفت: من دچار بیماری روحی هستم و در بیمارستان روان پزشکی هم بستری شده ام اما از مدتی قبل باز هم حال خوبی نداشتم و درگیر مشکلات روحی بودم! روز حادثه وقتی به خانه آمدم خیلی حالم گرفته بود. به سراغ بطری مشروب رفتم تا با مصرف آن به حال طبیعی بازگردم و بهتر شوم ولی زمانی که مقداری از مشروبات را نوشیدم، ناگهان خاطرات گذشته در ذهنم مرور شد و به یاد روزهایی افتادم که با پدرم ارتباط خوبی نداشتم و با یکدیگر صحبت نمی کردیم! این رفتارهای پدرم از ذهنم  می گذشت و خیلی از او دلخور بودم به همین دلیل ناگهان بلند شدم و با چاقو به جان پدرم افتادم. پدرم کف اتاق دراز کشیده بود که ضرباتی به او زدم. با این حال پدرم از روی زمین بلند شد ولی من باز هم چاقو زدم تا دوباره کف اتاق افتاد. این بار روی سینه اش نشستم و چند ضربه دیگر هم زدم. در همین حال مادرم تلاش می کرد تا چاقو را از من بگیرد اما من آن را رها نکردم.

 

متهم این پرونده جنایی در پاسخ به سوال قاضی «عارفی راد» که پرسید: زخم روی پایت چگونه ایجاد شد؟ نیز گفت: در حالی که ضربات چاقو را محکم بر پیکر پدرم فرود می آوردم، ناگهان ضربه ای از دستم در رفت و به پای خودم خورد!

 

او همچنین در پاسخ به این سوال که چرا مادرت را با چاقو نزدی گفت: من مادرم را دوست داشتم و نمی خواستم به او آسیبی برسانم. در این هنگام قاضی ویژه قتل عمد مشهد سوال کرد: آیا لحظه ای را که من وارد منزل تان شدم ، به خاطر داری؟ متهم پاسخ داد: بله ! آن لحظه اگرچه روی زمین دراز کشیده بودم اما حواسم بود و متوجه حضور شما شدم و چون خیلی ناراحت بودم عکس العملی نشان نمی دادم. چرا که پدرم فقط به فکر خودش بود و هیچ اهمیتی به ما نمی داد!

 

در پی اعترافات تلخ این جوان 30 ساله، دستور انتقال وی به زندان از سوی قاضی «عارفی راد» صادر شد و او با صدور قرار قانونی به زندان انتقال یافت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.